عامل تخریب و آتش زدن خودرو و تشویش اذهان عمومی در “کازرون ” دستگیرشد 

بامداد خبر:فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی و یکی از عاملان تخریب و آتش زدن خودرو ها در اغتشاشات کیش خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سرهنگ ” اسماعیل زراعتیان ” اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط  ماموران پلیس این […]

بامداد خبر:فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی و یکی از عاملان تخریب و آتش زدن خودرو ها در اغتشاشات کیش خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سرهنگ ” اسماعیل زراعتیان ” اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط  ماموران پلیس این شهرستان مشخص شد، فردی در فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی ، اقدام به انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت اقدام مسلحانه در  تجمعات اعتراضی می کند، که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم که یک جوان ۲۶ ساله  می باشد در شهرستان کازرون  شناسایی و طی هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: پس از بررسی دقیق سوابق متهم  و اعتراف وی  به بزه انتسابی مشخص شد نامبرده یکی از عاملان اصلی تخریب و آتش زدن خودروها در اغتشاشات کیش می باشد.
سرهنگ “زراعتیان” با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد. تاکید کرد: فضای مجازی برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نخواهد بود و از عموم شهروندان تقاضا داریم برای بهره مندی از مطالب آموزنده و پیشگیرانه و دریافت اخبار موثق به سایت ها و کانال های معتبر مراجعه کنند.