۹ کشته و زخمی تنها در دو سانحه رانندگی

بامداد خبر:بی احتیاطی در رانندگی باز هم حادثه آفرید؛ ۹ کشته و زخمی تنها در دو سانحه رانندگی.عدم توجه به نکات ایمنی، دو سانحه رانندگی در بامداد امروز و شب گذشته ، یک کشته و ۸ مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، اولین حادثه ساعت ۲۳:۲۶ دقیقه شب گذشته و […]

بامداد خبر:بی احتیاطی در رانندگی باز هم حادثه آفرید؛ ۹ کشته و زخمی تنها در دو سانحه رانندگی.عدم توجه به نکات ایمنی، دو سانحه رانندگی در بامداد امروز و شب گذشته ، یک کشته و ۸ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، اولین حادثه ساعت ۲۳:۲۶ دقیقه شب گذشته و در جاده کمربندی شهرک رضوان رخ داد.
به گفته تیم امداد و نجات جاده ای از ایستگاه های ۶ و ۱۷ سازمان آتش نشانی، برخورد خودروهای پژو و پراید دلیل این رخ داد و مصدوم شدن سه سرنشین پراید ( دو خانم و یک آقا) و دو سرنشین خودروی پژو ( دو آقا)شده بود.
آتش نشانان ضمن ایمنی محل حادثه و جلوگیری از حوادث ثانویه مصدومین را از خودرو ها خارج و به خودروی اورژانس انتقال دادند.
بامداد امروز و در ساعت ۰۰:۲۵ دقیقه نیز واژگونی خودروی وانت پیکان با چهار سرنشین مرد جوان در بلوار ولایت مرگ آنی نوجوان ۱۷ ساله و مصدومیت شدید سه جوان دیگر را در بر داشت.
گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی در پایان هر دو حادثه، وسایل نقلیه را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.