مهار شعله های آتش در یک هتل آپارتمان شش طبقه 

بامداد خبر:رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  خبر داد: آتش سوزی در یکی از هتل آپارتمان های شیراز مأموران اطفای حریق ایستگاه های یک، ۱۲ و ۹  آتش نشانی را به بلوار آیت اله ربانی کشاند، حریق با سرعت عمل آتش نشانان با کمترین خسارت مهار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد […]

بامداد خبر:رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  خبر داد: آتش سوزی در یکی از هتل آپارتمان های شیراز مأموران اطفای حریق ایستگاه های یک، ۱۲ و ۹  آتش نشانی را به بلوار آیت اله ربانی کشاند، حریق با سرعت عمل آتش نشانان با کمترین خسارت مهار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ،با حضور مأموران و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که کانون حریق کانکس موجود در قسمت پشت بام این مجموعه اقامتی است که هر لحظه در حال گسترش بود.
به گفته آتش پاد قانع: ساعت ۹:۲۷ دقیقه صبح امروز ۲۹ آبان ماه یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع اقامتی در بلوار آیت اله ربانی، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تجهیزات تخصصی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.
مشروح خبر در سایت رسمی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز:https://firefighting.shiraz.ir/RContent/10PM8AV4EIX-%E2%80%8B%D9-.aspx