بازدید معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی آبفا کشور از تاسیسات آب و فاضلاب آبفا شیراز

بامداد خبر: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آبفا کشور ضمن بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب شیراز گفت: آنچه من امروز دیدم نشان از یک مدیریت و همکاری هدفمند، جهادی و با جدیت بود.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر مسعود علویان صدر خدمت در جهت سقایی مردم را یک فرصت ویژه دانست و اظهار […]

بامداد خبر: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آبفا کشور ضمن بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب شیراز گفت: آنچه من امروز دیدم نشان از یک مدیریت و همکاری هدفمند، جهادی و با جدیت بود.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر مسعود علویان صدر خدمت در جهت سقایی مردم را یک فرصت ویژه دانست و اظهار داشت: همانطور که مرحوم نمازی تامین آب سالم را اولیت دانست، کارکنان شرکت آبفا شیراز نیز بایستی از این توفیق خدمتگزاری به نحو احسن استفاده کنند و آب آشامیدنی سالم را به دست مردم برسانند.
  وی ادامه داد: ایجاد درآمد پایدار در چارچوب اقتصاد آب و  استفاده از ظرفیت فروش پساب یک فرصت بالقوه است که شرکت مهندسی آب و فاضلاب به تمام شرکت ها توصیه و تأکید می نماید.
  معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به کلانشهر شیراز از روند اجرایی تصفیه خانه های فاضلاب شماره ۱ و ۲ شیراز، مخزن حسین آباد، تصفیه خانه شرق صدرا، تصفیه خانه در حال ساخت غربی صدرا، پکیج غرب صدرا، تله متری و شبکه فاضلاب گلستان شمالی بازدید کرد.
  طی این بازدید که با همراهی معاونین و جمعی از مدیران انجام شد بهمن بهروزی، مدیرعامل آبفا شیراز به تشریح عملکرد و اقدامات انجام‌شده در شرکت آب و فاضلاب شیراز پرداخت.