پدر کشی در شیراز

شیراز- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام کرد:پسری در شیراز، پدر خود را با اسلحه شکاری کشت. سرهنگ کاووس محمدی یکشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شیراز،ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: ماموران در […]

شیراز- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام کرد:پسری در شیراز، پدر خود را با اسلحه شکاری کشت.

سرهنگ کاووس محمدی یکشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شیراز،ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه به این نتیجه رسیدند که پسری خشمگین به دلیل اختلاف با پدر خود با اسلحه شکاری او را به قتل رسانده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه ماموران انتظامی جست و جوی خود را برای یافتن قاتل از همان لحظه اولیه آغاز کردند،گفت: قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، ادامه داد: نداشتن کنترل خشم در درگیری‌ها اتفاقات ناگواری را سبب می شود لذا شهروندان باید با مراجعه به مراکز مشاوره،مشکلات خود را حل و فصل کنند تا شاهد اینچنین حوادث ناگواری نباشیم.

توضیح بیشتری درباره انگیزه فرد متهم و دلیل خشم او عنوان نشد.