برگزار می‌شود؛

نخستین نشست از سلسله رویدادهای فرهنگی معاشرت

بامداد خبر :سجاد ایام، دبیر مجمع فعالان کتاب فارس گفت: چندسالی است که در دنیا، نشست‌های تد (ted) برگزار می‌شود که در اینگونه نشست‌ها، افراد، تجربیات خود را در قالب مونولوگ و سخنرانی برای انتقال تجربیات خود به دیگران انجام می‌دهند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، ایام ادامه داد: از آن جا […]

بامداد خبر :سجاد ایام، دبیر مجمع فعالان کتاب فارس گفت: چندسالی است که در دنیا، نشست‌های تد (ted) برگزار می‌شود که در اینگونه نشست‌ها، افراد، تجربیات خود را در قالب مونولوگ و سخنرانی برای انتقال تجربیات خود به دیگران انجام می‌دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، ایام ادامه داد: از آن جا که فرهنگ بومی ما دارای ظرفیت‌های نهفته‌ای در زمینه‌ی انتقال مفاهیم و گفت‌وگو و تعامل است، رویداد معاشرت را با رویکرد نشست‌های ۶۰ دقیقه‌ای برای گفت‌وگو و انتقال تجربیات افراد برگزار می‌کنیم. در این راستا، نخستین نشست موضوعی از سلسله نشست‌های معاشرت در ترومای نویسندگی، برای افزایش توان نویسندگی به ویژه برای کودکان و نوجوانان، برگزار خواهد شد.
وی افزود: این رویداد در سه بخش، با حضور کلر ژوبرت، نویسنده کودک از کشور فرانسه ساعت ۹ بامداد، اکبر صحرایی و راضیه احمدی از نویسندگان شیرازی، ساعت ۱۸:۳۰ روز سه‌شنبه، ۲۶ مهرماه جاری در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می‌شود.گفتنی است که این رویداد به همت موسسه کتابزی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس برگزار خواهند کرد.