رئیس شورای اسلامی شهر شیراز مطرح کرد؛

ایجاد هم‌آهنگی و وحدت‌آفرینی بین شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز

بامداد خبر: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین تودیع و معارفه شهردار این کلان‌شهر خواستار تمرکز ویژه شهردار جدید به شعار رهبر معظم انقلاب مبنی بر «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت (ع) در ایران اسلامی» و تلاش جهادی خستگی‌ناپذیر و صیانت از سلامت در کارکنان شهرداری شد.. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مهدی […]

بامداد خبر: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین تودیع و معارفه شهردار این کلان‌شهر خواستار تمرکز ویژه شهردار جدید به شعار رهبر معظم انقلاب مبنی بر «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت (ع) در ایران اسلامی» و تلاش جهادی خستگی‌ناپذیر و صیانت از سلامت در کارکنان شهرداری شد..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین تکریم و معارفه شهردار شیراز که با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی، از سکان‌داری یک‌ساله شهردار سابق بر این مسند تقدیر کرد و گفت: وی زحمت زیادی در این مدت کشید.

به گفته وی؛ مسئولیت‌ها امانت هستند و ایامی به دست ما سپرده می‌شوند و چند صباحی بر دوش می‌کشیم و سپس باید آن را تقدیم نفر بعدی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه جز تلاش و موفقیت از شهردار جدید چیزی سراغ نداریم، گفت: بنا به آرای اعضای شورای شهر شیراز و تنفیذ حکم وزیر کشور، وی از امروز سکان اداره شهر را به عهده‌دارد.

طاهری خواستار تمرکز ویژه شهردار جدید این کلان‌شهر به شعار رهبر معظم انقلاب مبنی بر «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت (ع) در ایران اسلامی» و تلاش جهادی خستگی‌ناپذیر و صیانت از سلامت در کارکنان شهرداری شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با آغاز فعالیت شهردار جدید شیراز، شاهد هم‌آهنگی و وحدت‌آفرینی بین شورای اسلامی شهر و شهرداری باشیم.