تولید بالغ بر ۳۶۷۵ تن محصول پیاز گواهی شده در کوار

بامداد خبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار از تولید ۳۶۷۵ تن محصول پیاز گواهی شده در شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، عبدالرسول جوکار گفت: محصول پیاز این شهرستان از ابتدای سال زراعی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با همکاری کلینیک‌های گیاهپزشکی و نظارت کارشناسان حفظ نباتات موفق به اخذ ۱۴ گواهی icm شده است. […]

بامداد خبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار از تولید ۳۶۷۵ تن محصول پیاز گواهی شده در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، عبدالرسول جوکار گفت: محصول پیاز این شهرستان از ابتدای سال زراعی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با همکاری کلینیک‌های گیاهپزشکی و نظارت کارشناسان حفظ نباتات موفق به اخذ ۱۴ گواهی icm شده است.

او با بیان اینکه ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی از اولویت‌های جهاد کشاورزی است، اضافه کرد: اخذ گواهی محصول سالم با استفاده از روش‌های مبارزه تلفیقی با آفات، بیماری‌ها، سموم، کودهای بیولوژیک و اقلام غیر شیمیایی در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قرار دارد.

وی یادآور شد: تولید محصول استاندارد و گواهی شده نیازمند یک عزم عمومی به منظور پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان در راستای مصرف غذای سالم و با کیفیت است و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است،

جوکار اظهار امیدواری کرد با تولید محصولات با کیفیت و استاندارد علاوه بر مصرف داخلی، شاهد افزایش صادرات محصولات کشاورزی و جذب بازارهای خارجی باشیم .