سرپرست شهرداری شیراز مطرح کرد؛

اولویت توجه به تأمین رفاه و آرامش سالمندان در ابعاد مختلف عملکردی مدیریت شهری شیراز

بامداد خبر: سرپرست شهرداری شیراز طی پیامی گفت: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا به‌منظور تکریم و گرامیداشت بیش‌از‌پیش سالمندان، اولویت توجه به تأمین رفاه و آرامش این سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی را در ابعاد و وجوه مختلف عملکردی خود مدنظر قرار دهد. به گزارش پایگاه بامداد خبر،، سعید مصفا سرپرست شهرداری شیراز طی پیامی روز جهانی […]

بامداد خبر: سرپرست شهرداری شیراز طی پیامی گفت: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا به‌منظور تکریم و گرامیداشت بیش‌از‌پیش سالمندان، اولویت توجه به تأمین رفاه و آرامش این سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی را در ابعاد و وجوه مختلف عملکردی خود مدنظر قرار دهد.

به گزارش پایگاه بامداد خبر،، سعید مصفا سرپرست شهرداری شیراز طی پیامی روز جهانی و هفته ملی سالمند را تبریک گفت.

متن این پیام تبریک بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

روز جهانی و هفته ملی سالمند را به همه شهروندان پیشکسوت و صاحب‌تجربه کلان‌شهر شیراز که جوانی خود را وقف امنیت، آسایش و آرامش نسل‌های بعد از خود کرده‌اند، تبریک عرض کرده‌ و تمام‌قد برای عزت و تکریم سپیدمویانی که گنجینه‌‌ای از تجربیات زمانه و الگویی برای جامعه شهری هستند، می‌ایستم.

مدیریت شهری شیراز شهر سومین حرم اهل‌بیت_علیهم‌السلام_ در ایران اسلامی تلاش می‌کند تا به‌منظور تکریم و گرامیداشت بیش‌از‌پیش این سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی، اولویت توجه به تأمین رفاه و آرامش سالمندان را در ابعاد و وجوه مختلف عملکردی خود مدنظر قرار دهد.

بی‌شک الگوی مدیریت شهری برای تحقق امنیت رفاهی و سلامت سالمندان بهره‌گیری از سیره بزرگان اسلام ناب محمدی(ص) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابلاغیه سیاست‌های کلی جمعیت است.

سعید مصفا سرپرست شهرداری شیراز