پیام سرپرست اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان فارس به مناسبت روز ملی جنگلبان

بامداد خبر:مهندس منصور رضایی مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس در پیامی روز ملی جنگلبان را به همه دوستداران طبیعت،حافظان منابع طبیعی و جنگلبانان استان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: نهم مرداد ماه و ۳۱ جولای روز جهانی جنگل‌بان و محیط‌بان یادآور فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های ایثارگران و حافظان سبز پوشی است […]

بامداد خبر:مهندس منصور رضایی مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس در پیامی روز ملی جنگلبان را به همه دوستداران طبیعت،حافظان منابع طبیعی و جنگلبانان استان تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
نهم مرداد ماه و ۳۱ جولای روز جهانی جنگل‌بان و محیط‌بان یادآور فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های ایثارگران و حافظان سبز پوشی است که جان خود را در راه حفاظت از گنجینه‌های طبیعی به خطر انداخته و در مسیر محافظت از انفال و این میراث ارزشمند طبیعی جانشان را فدای این طبیعت کرده اند.
نعمات الهی در بستر طبیعت و منابع طبیعی خدادادی نهفته است وانسان‌ها موظف و مکلف به رعایت بهره برداری و حفاظت از این مواهب الهی هستند. همه ما بایستی نگرشی فراتر از دایره ی شغلی خود داشته باشیم و درنقش جنگلبان نسبت به عرصه های ملی خود متعصب بوده و با تمام موانع و مشکلات برای حفاظت از عرصه های ملی تلاش کنیم. بی تردید اعمال مدیریت صحیح و عزم ملی در پاسداشت این سرمایه های ملی موجبات پیشبرد و اعتلای اهداف نظام عالیه جمهوری اسلامی را فراهم خواهد ساخت.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی جنگل با احترام به طبیعت و تلاشگران این عرصه ، صمیمانه از تلاش های صادقانه و دلسوزانه سبزپوشان و سربازان خط مقدم حفظ وحراست از منابع‌طبیعی تشکر و قدردانی نموده و تبریک و تهنیت دوستانه خود را تقدیم تمام همکاران، تلاشگران و دوستداران طبیعت نموده از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی، عزت و کامیابی را آرزومندم.

منصور رضایی
سرپرست اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان فارس