در دومین جلسه ستاد مدیریت بحران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز انجام شد،

شناسایی کانون های خطرساز سیلاب وعوامل تشدید کننده آن

بامداد خبر:دومین جلسه ستاد مدیریت بحران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با حضور رییس و معاونین،مدیران و روسای ادارات و کارشناسان مربوطه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ؛ در این جلسه پیرامون شناسایی کانون های خطرساز و سیلاب وعوامل تشدید کننده آن،آمادگی و تجهیز ماشین آلات و […]

بامداد خبر:دومین جلسه ستاد مدیریت بحران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با حضور رییس و معاونین،مدیران و روسای ادارات و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ؛ در این جلسه پیرامون شناسایی کانون های خطرساز و سیلاب وعوامل تشدید کننده آن،آمادگی و تجهیز ماشین آلات و امکانات مورد نیاز ، استفاده از توان پیمانکاران و بخش خصوصی، هماهنگی وانسجام در هنگام وقوع حوادث و آموزش عمومی مسائل مرتبط با بحرانهای شهری بحث وتبادل نظر شد.
مظفری گفت: برنامه ریزی و شیفت بندی جهت حضور پرسنل در ایام بارندگی، برگزاری جلسه توجیهی برای پیمانکاران، اعلام آماده باش به ماشین آلات و تانکرها و بازدید از مسیر قنوات و جوی آب اقداماتی بوده که تاکنون انجام شده تا در صورت بروز حوادث احتمالی، آمادگی لازم جهت واکنش لازم را داشته باشیم.
از سوی دیگر از شهروندان گرامی نیز تقاضا داریم تا به پویش در خانه بمانیم بپیوندد و با رعایت هشدارها در کمک رسانی و حضور نیروهای امدادی به خادمین خود کمک کنند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اعلام اینکه به منظور حفاظت بیشتر حضور شهروندان در بوستان ها، باغ های خانواده و پارک های کوهستانی را در این ایام توصیه نمی کنیم، افزود: همشهریان عزیز از پارک خودرو در زیر درختان کهنسال و ساختمان های مرتفع خودداری نمایند و از اطراق و تردد در مسیر رودخانه ها و کنار گذر رودخانه خشک اجتناب نمایند. در پایان این جلسه برنامه عملیاتی بحران سازمان بر اساس چارت ICS بررسی و تعیین شد.