توسط آتش نشانان شیرازی انجام شد؛

برگزاری آموزش های شهروندی در جهت ارتقای فرهنگ شهروندی

بامداد خبر:برگزاری میز خدمت و آموزش های شهروندی در جهت خدمت رسانی و ارتقای فرهنگ شهروندی توسط آتش نشانان شیرازی در راستای طرح پردیس خدمت رسانی سردار شهید حجازی انجام شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، پردیس خدمت رسانی به مردم شهر شیراز در طرح سردار شهید حجازی با محوریت حوزه مقاومت بسیج شهدای […]

بامداد خبر:برگزاری میز خدمت و آموزش های شهروندی در جهت خدمت رسانی و ارتقای فرهنگ شهروندی توسط آتش نشانان شیرازی در راستای طرح پردیس خدمت رسانی سردار شهید حجازی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، پردیس خدمت رسانی به مردم شهر شیراز در طرح سردار شهید حجازی با محوریت حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز و همکاری گسترده دستگاه های اجرایی و عمومی خدمت رسان، به مناسبت دهه ولایت و امامت و اعیاد بزرگ قربان و غدیر در محل بلوار اتحاد برگزار شد.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بنا به رسالت ذاتی خود در راستای ارتقای آگاهی و مهارت های شهروندان در مواجه با حوادث احتمالی و پیشگیری از خطرات، آموزش های ایمنی و با هدف رعایت حقوق شهروندی و رفع مشکلات موجود میز خدمت سازمانی را با حضور مسئولین این سازمان، سه شنبه ۲۱ و یکشنبه ۲۶ تیر ماه در محل برگزاری این طرح ارزشمند جهت عموم شهروندان به اجرا درآورد.