کوهپیمای جوان در کوه گرفتار شد

بامداد خبر:زن جوان که برای کوهپیمایی به ارتفاعات دراک صعود کرده بود، در مسیر بازگشت گرفتار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، ساعت ۲۱ شب گذشته در پی تماس خانمی ۳۰ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن در کوه و گم کردن مسیر بازگشت، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله […]

بامداد خبر:زن جوان که برای کوهپیمایی به ارتفاعات دراک صعود کرده بود، در مسیر بازگشت گرفتار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، ساعت ۲۱ شب گذشته در پی تماس خانمی ۳۰ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن در کوه و گم کردن مسیر بازگشت، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۲ مستقر در پارک کوهستانی دراک را به محل اعلامی اعزام کرد.

بر اساس گزارش این عملیات زنی ۳۰ ساله درهنگام کوهنوردی در ارتفاعات دراک در بازگشت ، مسیر خود را گم کرد ودیگر قادر به ادامه حرکت در کوه نشد.

نیروهای آتش نشانی بلافاصله به محل اعلام شده رهسپارشدند که به علت صعب العبور بودن مسیر نتوانستند از خودروهای سنگین جهت حرکت استفاده کنند به همین خاطر نیروهای عملیات با برداشتن تجهیزات مورد نیاز با پای پیاده به حرکت در کوه ادامه دادند.آتش نشانان بعد از یک ساعت کوهپیمایی ، فرد مورد نظر را یافتند و به سلامت به سطح زمین منتقل کردند.