• تاریخ : پنج شنبه - ۹ - فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 - March - 2024
  • ساعت :

    اکران آثار راه‌یافته به جشنواره فیلم کوتاه تهران از اول بهمن

    بامدادخبر – سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اکران فیلم‌های راه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل خود را در دو بخش آنلاین و حضوری، از ۱ بهمن‌ماه آغاز می‌کند. به ‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر    به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برگزاری این دوره از جشنواره که به‌دلیل محدودیت‌های […]

    بامدادخبر سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اکران فیلم‌های راه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل خود را در دو بخش آنلاین و حضوری، از ۱ بهمن‌ماه آغاز می‌کند.

    به ‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر    به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برگزاری این دوره از جشنواره که به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از پاندمی ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، متوقف شده بود، از چهار‌شنبه ۱ بهمن‌ماه ۹۹ با اکران فیلم‌های کوتاه راه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل، در پردیس سینمایی ایران مال، از سر گرفته می‌شود و تا ۶ بهمن‌ماه ادامه می‌یابد.

    لازم به ذکر است آثار راه‌یافته به جشنواره سی‌و‌هفتم در دو بخش “آنلاین” که شامل بخشی از فیلم‌های کوتاه با اعلام تمایل و رضایت صاحبان این آثار و بخش “حضوری” شامل تمامی آثار راه‌یافته، با ۲۵ درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های حفظ سلامتی اکران خواهند شد.

    گفتنی‌است سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در تاریخ ۷ آبان‌ماه به‌دلیل تعطیلی سینماها، با برگزاری نشست‌های تخصصی به‌صورت آنلاین، آغاز به‌کار کرد و تا ۱۷ آبان‌ماه ادامه داشت.

    بخش اکران جشنواره سی‌و‌هفتم از ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود و ۶ بهمن‌ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

    دبیرخانه مجازی اولین جشنواره کتاب خوان و رسانه آغاز به کار کرد

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا