برگزاری همزمان جشنواره فیلم کوتاه تهران در استان‌ها

این رویداد سینمایی که از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه در پردیس سینمایی ملت تهران در حال برگزاری‌است، از امروز به‌صورت همزمان در ۱۸ استان کشور نیز برگزارمی‌شود. شهرستان‌های بوشهر، کرمان، زنجان، اردبیل، یزد، ایلام، بندرعباس، قم، اهواز، ساری، اصفهان، قزوین، تبریز، شهر کرد، گرگان، مشهد، کهنوج و حاشیه تهران (منطقه کوهک) میزبان همزمانی جشنواره […]

این رویداد سینمایی که از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه در پردیس سینمایی ملت تهران در حال برگزاری‌است، از امروز به‌صورت همزمان در ۱۸ استان کشور نیز برگزارمی‌شود.

شهرستان‌های بوشهر، کرمان، زنجان، اردبیل، یزد، ایلام، بندرعباس، قم، اهواز، ساری، اصفهان، قزوین، تبریز، شهر کرد، گرگان، مشهد، کهنوج و حاشیه تهران (منطقه کوهک) میزبان همزمانی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران هستند.

این رویداد با هدف بهره‌مندی جوانان علاقه‌مند سراسر کشور از جشنواره بزرگِ فیلم کوتاه انجام می‌شود و فیلم‌های جشنواره به‌صورت رایگان در این استان‌ها به نمایش درخواهند آمد.

همچنین ۲۰ نشست تخصصی جشنواره در تمامی دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران به‌صورت آنلاین در اختیار اعضا و هنرجویان انجمن قرار خواهد گرفت.

برگزاری همزمان جشنواره در مراکز استان‌ها با همکاری مستقیم دفاتر انجمن و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با برنامه‌ریزی ستاد مرکزی انجمن میسر شده است.

سی و ششمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در مدت ۲ روز و شامل ۶ باکس و با توجه به برنامه‌ریزی هر شهرستان از روز سه‌شنبه ۲۱ آبان آغاز و تا پایان روز جمعه ۲۴ آبان ادامه خواهد داشت.