استاندار فارس خطاب به رسانه‌ها: 

مشکلات مردم را احصا کنید

بامداد خبر : استاندار فارس در فاصله پنج روز از آغاز فعالیت در این مسئولیت در نشست صمیمی با تعدادی از اصحاب رسانه حضور یافت و از آنها خواست که مشکلات مردم را صادقانه احصا کنند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، ،محمدهادی ایمانیه در این نشست که در استانداری فارس برگزار شد، گفت: […]

بامداد خبر : استاندار فارس در فاصله پنج روز از آغاز فعالیت در این مسئولیت در نشست صمیمی با تعدادی از اصحاب رسانه حضور یافت و از آنها خواست که مشکلات مردم را صادقانه احصا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، ،محمدهادی ایمانیه در این نشست که در استانداری فارس برگزار شد، گفت: برپایی این نشست به منزله اعلام همکاری و ارج نهادن به اصحاب رسانه است که سخنگوی مردم برای مسئولان کشور هستند و بیش از هر کسی می‌توانند مشکلات مردم را منعکس کنند.
استاندار فارس با تاکید براینکه به دنبال ارتقای جایگاه استان و حل مشکلات است گفت: مسئولان باید درجهت حل مشکلات انعکاس یافته در رسانه‌ها گام بردارند.
ایمانیه بیان کرد: نباید در اتاق‌های بسته، تصمیم گرفته شود که اولویت مردم چیست، بلکه آنچه از زبان رسانه‌ها بیان می‌شود دارای اولویت نسبت به تصمیم گیری هاست.
استاندار فارس گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم خیلی صمیمانه و صادقانه، مشکلات مردم را احصا کنند و مشکلات را به اینجانب و دیگر مسئولان استان گزارش دهند.
وی ادامه داد: اگر مسئولان مربوطه به حل این مشکلات توجهی نداشتند، بنده موظفم پیگیری کنم و از مسئولان استانی مطالبه نمایم.
استاندار فارس خطاب به رسانه‌ها اظهار داشت:  هیچ تکلفی در انتقال مطالب و مشکلات جامعه به بنده نداشته باشید، هرآنچه بتوانم خودم پاسخ می‌دهم و یا از طریق دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری پاسخ مناسب در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.
وی همچنین گفت: اگر رسانه‌ها، موضوع حقی را را به مدیران تذکر دادند و توجهی نشد، می توانند موضوع را در رسانه، علنی کنند.
ایمانیه ادامه داد: انتقاد رسانه‌ها برای اصلاح امور است و رفتار صحیحی نیست که در مقابل رسانه، حالت تدافعی گرفته شود بلکه باید از نقدها در مسیر اصلاح، استقبال کرد.
استاندار فارس اظهار داشت: از سوی دیگر، شایسته است مدیران جهادی و پرتلاش نیز توسط رسانه‌ها شناسایی و تجلیل شوند.
ایمانیه همچنین گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موظف اند اگر شکایتی از رسانه‌ها دارند ، پس بگیرند و استانداری از این رویه مستثنی نخواهد بود.
استاندار فارس با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بنا به این فرمایش ها، امیدآفرینی به ویژه برای نسل جوان از ضرورت‌های قطعی است.
در این نشست که به دعوت سازمان بسیج رسانه استان فارس برگزار شد و با طرح دیدگاه‌های مدیران و فعالان بعضی از رسانه های استان همراه بود، استاندار فارس از پیشنهاد برپایی نشست‌های مستمر با اصحاب رسانه استقبال کرد.
استاندار فارس همچنین با اشاره به شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی خاطر نشان کرد: دیدار با اصحاب رسانه در سه جلسه برگزار می‌شود.
در این جلسه بیست نفر از فعالان حوزه رسانه استان نظرات و پیشنهادات خود را با دکتر ایمانیه در میان گذاشتند.