آزادی:

استفاده از خدمات پستی با کیفیت، حق تمام شهروندان است

بامداد خبرطی نشست صمیمانه‌ مهدی آزادی مدیر کل پست استان با سرنامه رسانان پست شهرستان شیراز که در روز دوشنبه ۳۰ خرداد سال جاری با حضور معاونین، کارشناسان و سرنامه‌رسانان پست شهرستان شیراز در محل دفتر مدیرکل پست به مدت ۵ ساعت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، آزادی ضمن تقدیر از […]

بامداد خبرطی نشست صمیمانه‌ مهدی آزادی مدیر کل پست استان با سرنامه رسانان پست شهرستان شیراز که در روز دوشنبه ۳۰ خرداد سال جاری با حضور معاونین، کارشناسان و سرنامه‌رسانان پست شهرستان شیراز در محل دفتر مدیرکل پست به مدت ۵ ساعت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، آزادی ضمن تقدیر از تلاش موزعین پست استان که در چند سال اخیر با وجود افزایش چند برابری ترافیک مرسولات پستی و کمبود نیرو با تمام ظرفیت در واحد توزیع دلسوزانه مشغول به خدمت بودند، خواستار افزایش کیفیت در ارائه خدمت به شهروندان شد.
مدیرکل پست استان با بیان اینکه: استفاده از خدمات پستی با کیفیت، حق تمام شهروندان است، ضمن اشاره به اهمیت مقوله کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان، بر نقش و وظیفه موزعین درحفظ و ارتقای کیفیت در شبکه پستی تاکید و خواستار رعایت استانداردهای پستی شد.
آزادی با تشریح وضعیت کنونی اداره کل پست استان از کلیه موزعین و همکاران خواست در ارائه هرچه بهتر و مطلوبتر خدمات و سرویس‌های پستی تلاش و اهتمام خود را انجام و برآوردن انتظارات مردم را در ارائه خدمات مدنظر قرار دهند.
در این جلسه، سرنامه رسانان پست شیراز به بیان مشکلات کاری و خواسته های خود پرداختند.