تصادف خونین در بلوار مدرس چهار کشته و زخمی برجای گذاشت

بامداد خبر،این حادثه خونین و مرگبار حوالی ساعت ۲:۱۹ دقیقه بامداد امروز شنبه ۱۴ خرداد ماه رخ داد و به دنبال آن یک زن و یک مرد جوان به طرز دلخراشی در دم جان سپردند و دو مصدوم با وضعیت جسمانی وخیم راهی بیمارستان شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، ساعت ۲:۱۹ دقیقه بامداد […]

بامداد خبر،این حادثه خونین و مرگبار حوالی ساعت ۲:۱۹ دقیقه بامداد امروز شنبه ۱۴ خرداد ماه رخ داد و به دنبال آن یک زن و یک مرد جوان به طرز دلخراشی در دم جان سپردند و دو مصدوم با وضعیت جسمانی وخیم راهی بیمارستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، ساعت ۲:۱۹ دقیقه بامداد پس از اطلاع رسانی شهروندان و اعلام وقوع این حادثه آتش نشانان از دو ایستگاه ۷ و ۳ به همراه تیم نجات برای امدادرسانی در این حادثه به سوی بلوار مدرس رهسپار شدند.

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس درهنگام حرکت در مسیر خیابان به علت سرعت بالا و عدم کنترل خودرو به شدت با درخت موجود در بلوار برخورد و کاملا متلاشی شد.

شدت حادثه به حدی بود که درخت وسط بلوار از جا کنده شده و راننده از خودرو به بیرون پرتاپ شده بود و سه سرنشین دیگر در وضعیت وخیمی در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو گرفتار بودند.

آتش نشانان با حضور در محل حادثه ضمن ایمنی سازی محل و نصب علائم هشدار دهنده به رفع نشتی شدید سوخت خودرو اقدام و همزمان گروهی دیگر راننده حدودا ۱۷ ساله را به عوامل اورژانس تحویل و سریعا مشغول رها سازی محبوسین در خودرو شدند.

تیم امدادی با بکارگیری لوازم ویژه نجات، اتاقک مچاله شده خودرو سواری را از هم گشوده و در عملیاتی دشوار هرسه سرنشین شامل یک خانم و دو سرنشین مرد با میانگین سنی ۲۰ سال را خارج کرده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

در این حادثه خونین یک نفر خانم و یک آقا در دم جان باختند و دو نفر آقا که وضعیت جسمانی وخیمی داشتند راهی بیمارستان شدند.