جانشین فرماندهی انتظامی استان:

دوران دفاع مقدس؛ نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی

بامداد خبر:جانشین فرماندهی انتظامی استان دوران دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار “یوسف ملک زاده” در برنامه زنده تلویزیونی “شهر عشق” صدا و سیمای مرکز فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و تبریک سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: رزمندگان […]

بامداد خبر:جانشین فرماندهی انتظامی استان دوران دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار “یوسف ملک زاده” در برنامه زنده تلویزیونی “شهر عشق” صدا و سیمای مرکز فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و تبریک سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: رزمندگان اسلام با آزاد سازی خرمشهر افتخاری بزرگ آفریدند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برای ما یک نعمت بود چرا که پس از آن بسیاری از توانمندی هایمان در عرصه های مختلف آشکار شد و موفقیت های زیادی حاصل گردید.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس بسیاری از موفقیت های حال حاضر در کشور را نتیجه فرهنگ دفاع مقدس دانست و افزود: در حال حاضر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، همچنان به دنبال توطئه چینی بر علیه ایران اسلامی هستند.

سردار ملک زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه فضای مجازی به عنوان یکی از معضلات بزرگ جامعه محسوب می شود که دشمنان با بهره گیری از آن به دنبال فضا سازی و بر هم زدن امنیت و آرامش مردم هستند .

وی بسیاری از موفقیت های مأموران انتظامی در مأموریت های مختلف را مرهون حمایت و همراهی مردم دانست و افزود: کارکنان پلیس به عنوان خادمان مردم تا پای جان از آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران دفاع کرده و در راستای حفظ نظم و امنیت جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

 کشف ۹ تن برنج قاچاق در”خرامه”

فرمانده انتظامی “خرامه” از کشف ۹ تن برنج خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ “زمان‌اله کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران این  فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۹ تن برنج خارجی قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی “خرامه” با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بنا بر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: راننده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 کشف بیش از۲ تن آرد قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان “ممسنی”  از کشف ۲ هزار و ۲۴۰ کیلوگرم آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع خبر داد.

سرهنگ “محمد نیکبخت” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی “سراب بهرام” حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۵۶ کیسه ۴۰ کیلویی آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع به وزن ۲ هزار و ۲۴۰ کیلوگرم را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “ممسنی” با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را ۳۳۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

 کشف ۴۷ کیلو  تریاک در عملیات پلیس کازرون و بوشهر

فرمانده انتظامی “کازرون” از کشف ۴۷ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس این شهرستان و استان بوشهر خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر از سوی قاچاقچیان در محور مواصلاتی منتهی به این شهرستان مطلع و برنامه‌ریزی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کازرون به محور شیراز-دشت ارژن اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت خودرو پژو پارس متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی “کازرون” با اشاره به اینکه ماموران انتظامی موفق شدند پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را توقیف و راننده و ۳ سرنشین آن را نیز دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از سواری پژو پارس ۴۷ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ “زراعتیان” خاطر نشان کرد: هر ۴ قاچاقچی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 سارقین معادن سنگ در چنگال پلیسبوانات

فرمانده انتظامی “بوانات” از دستگیری سارقین معادن و کشف ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ابوالحسن مزارعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از معادن سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در این خصوص ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “بوانات” با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۳ فقره سرقت از معادن سنگ اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه ساقان ۱۱ عدد پمپ گازوئیل و دینام لودر، ۲ عدد ژنراتور برق و مقداری آهن الات مسروقه کشف شد.

سرهنگ “مزارعی” با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 کشف احشام قاچاق در ” مهر”

فرمانده انتظامی “مهر” از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۴۰ رأس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “بهادر رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران این فرماندهی حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشترمتوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۴۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز از دامپزشکی کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ “رزمجویی” با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 پلمب ۵ آرایشگاه زنانه به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان “جهرم” از پلمب ۵ واحد صنفی به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی جهرم با اقدامات فنی از تبلیغات نامتعارف و خارج از شئونات اسلامی تعدادی از واحدی صنفی (آرایشگاه زنانه) در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به نارضایتی شهروندان از نوع تبلیغات این واحدهای صنفی، با هماهنگی مرجع قضائی ماموران به محل‌های از قبل شناسایی شده اعزام و ۵ واحد صنفی متخلف را  پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “جهرم” با بیان اینکه متصدیان این واحدهای صنفی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس بنا بر وظایف خود همواره نسبت به رصد فضای مجازی اقدام می‌کند؛ لذا متصدیان اصناف به ویژه صنوف آرایشگاه‌ها، عکاسی و پوشاک از بارگذاری هرگونه عکس، فیلم و کلیپ‌های تصویری زنده خارج از شئونات اسلامی که موجب خدشه دار شدن عفت عمومی جامعه می‌گردد خودداری کنند و در صورت مشاهده برابر قانون با نشر دهندگان برخورد خواهد شد.

 دستگیری سارقین  اماکن خصوصی  در “پاسارگاد

فرمانده انتظامی “پاسارگاد” از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و مزارع در آن شهرستان خبرداد.

سرهنگ “مصطفی توکلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و مزارع در برخی از نقاط شهرستان پاسارگاد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، سرانجام ماموران موفق شدند در این خصوص ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و در عملیاتی ضربتی  آنان  را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی پاسارگاد با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمین اموالی مسروقه شامل، کابل و سیم برق، کنتور آب، درب آهنی و … کشف شد، گفت: سارقان تا کنون به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی و مزارع اقرار کرده‌اند.

سرهنگ “توکلی” با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۹۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.