سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس خبر داد:

پیشرفت ۴۵ درصدی فاز اول پروژه توسعه ارتباطات فیبر روستایی تار در استان فارس

بامداد خبر:سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اجرای ۵۱ کیلومتر فیبر روستایی تار برای ایجاد و ارتقای کیفیت پوشش ارتباطی مسیر بانش به خانمین محور کامفیروز مربوط به فاز اول توسعه ارتباطات فیبر روستایی تار در استان فارس خبر داد. به گزارشپایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، حمید سلیمان پور سرپرست […]

بامداد خبر:سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اجرای ۵۱ کیلومتر فیبر روستایی تار برای ایجاد و ارتقای کیفیت پوشش ارتباطی مسیر بانش به خانمین محور کامفیروز مربوط به فاز اول توسعه ارتباطات فیبر روستایی تار در استان فارس خبر داد.
به گزارشپایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، حمید سلیمان پور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اعلام بازدید از مسیر اجرای پروژه فیبر روستایی تار در مسیر بانش به خانمین محور کامفیروز گفت: طول فیبر مورد نیاز جهت اجرای این پروژه ۱۱۰ کیلومتر است که ۵۱ کیلومتر از آن اجرا و ۱۶ کیلومتر نیز به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: با بهره برداری کامل از این پروژه ۱۴ روستا با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خدمات با کیفیت ارتباطی قرار می گیرند و همچنین ۹ سایت همراه اول، یک سایت ایرانسل و ۱۰ مرکز تلفن ثابت از این پروژه بهره مند می شوند.
سلیمان پور خاطرنشان کرد: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت در قالب پروژه توسعه ارتباطات روستایی تار تامین شده است و اتمام این پروژه در جهت رفع قسمتی از مشکلات ارتباطی و همچنین توسعه ارتباطات تعدادی از روستاهای شهرستان های بیضا و مرودشت تاثیر گذار است.