ساماندهی خرید نهاده های دامی با صدور دامدار کارت در شیراز

بامداد خبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت :از ابتدای امسال پرداخت بیش از چهار میلیارد و ٣٠٠میلیون تومان تسهیلات خرید نهاده‌ های دامی در قالب دامدار کارت به دامداران این شهرستان انجام شده است . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، ذبیح اله سیروسی تصریح کرد : تسهیلات مذکور با معرفی ۴٠٠ نفر […]

بامداد خبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت :از ابتدای امسال پرداخت بیش از چهار میلیارد و ٣٠٠میلیون تومان تسهیلات خرید نهاده‌ های دامی در قالب دامدار کارت به دامداران این شهرستان انجام شده است .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، ذبیح اله سیروسی تصریح کرد : تسهیلات مذکور با معرفی ۴٠٠ نفر دامدار متقاضی و در قالب صدور ١۵١ فقره دامدار کارت توسط شعب بانک کشاورزی شهرستان انجام شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: سقف تسهیلات بانکی مذکور ۵٠ میلیون تومان می باشد که این میزان برای حداکثر ١۶۶ دام سبک و ٧٠ دام سنگین در نظر گرفته شده است.
به گفته وی؛ تسهیلات دامدار کارت صرفا جهت خرید نهاده و خوراک در نظر گرفته شده است که خوراک از کارخانه‌ها و نهاده‌ ها از پشتیبانی امور دام یا تعاونی‌ها خریداری می شود.
سیروسی با تاکید بر اینکه از این کارت فقط جایی می توان استفاده کرد که در سیستم خریدشان تعریف شده باشد و پوز مربوطه را خریداری کرده باشند، نحوه گرفتن دامدار کارت را تشریح و عنوان کرد:
با معرفی دامداران واجد شرایط به بانک و دامدار در سامانه سیتا ثبت‌نام و گزینه دامدار کارت را انتخاب می‌کند، سپس اداره طرح و برنامه‌ این مدیریت بعد از تایید اطلاعات را به بانک می فرستد و در آخر دامدار با مراجعه به بانک نسبت به تشکیل پرونده اقدام می کند و با توجه به تعداد دام مبلغ از طریق بانک به کارت دامدار کارت واریز و کارت فعال می شود.