سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز خبر داد:

ایران من ،نقشِ جام جم شیراز شد

بامداد خبر:سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از اتمام پروژه نقاشی های دیواری با عنوان (یاد) و( ایران من) بر روی جداره شهری میدان جام جم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛ روح الله مظفری گفت:این آثار هنری به متراژ ۴۲۵متر مربع و برگرفته از نمادهای خاطرات کودکی […]

بامداد خبر:سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از اتمام پروژه نقاشی های دیواری با عنوان (یاد) و( ایران من) بر روی جداره شهری میدان جام جم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛ روح الله مظفری گفت:این آثار هنری به متراژ ۴۲۵متر مربع و برگرفته از نمادهای خاطرات کودکی و اشعار حسین منزوی در خصوص کشور عزیزمان ایران است.

وی با بیان اینکه دیوارنگاری بهترین راهکار زیباسازی محیط است که بیشترین تعامل را با مخاطبین دارد گفت: اجرای نقاشی های دیواری عاملی درجهت افزایش ظرفیت هنری و فرهنگی است که امید است با هم افزایی بین سازمان و هنرمندان شهر شیراز در این دوره از مدیریت شهری کارهای ماندگاری بسیاری اجرا شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رسیدگی به جداره‌های شهری را یکی از دغدغه‌های اصلی این سازمان عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح‌های ارزشمند و فاخری در دست بررسی است تا علاوه بر هویت‌ بخشی، کیفیت بصری فضاهای شهری نیز بهبود یابد.