انهدام اعضای باند سارقان در “شیراز”

بامداد خبر:فرمانده انتظامی “شیراز” از انهدام اعضای باند سارقان خودرو و درون خودرو خبر داد. سرهنگ “فرج شجاعی”  گفت‌:در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح حوزه استحفاظی کلانتری “۱۴مدرس” شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت. وی گفت: مأموران با اقدامات پلیسی و تلاش […]

بامداد خبر:فرمانده انتظامی “شیراز” از انهدام اعضای باند سارقان خودرو و درون خودرو خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی”  گفت‌:در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح حوزه استحفاظی کلانتری “۱۴مدرس” شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با اقدامات پلیسی و تلاش همه جانبه موفق به شناسایی اعضای یک باند ۳ نفره سارقان شده و با هماهنگی مراجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 کشف ۹۰ میلیارد ریال کود احتکار شده در”داراب

فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار زیادی کود شیمیایی احتکار شده به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در شهرستان “داراب” خبر داد.

سردار”رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان”داراب” با اقدامات فنی و تخصصی از دپو غیر مجاز و احتکار انواع کود شیمیایی در یکی از محلات این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران انتظامی به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی، بهداشت، سپاه و امر به معروف به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۴ هزار و ۸۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی و همچنین یک هزار و ۸ لیتر کود شیمایی مایع که احتکار شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه حسب دستور مرجع قضائی انبار مورد نظر پلمب شد، تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار “حبیبی” با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با قانون شکنان، محتکران و قاچاقچیان، عنوان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

محفل اُنس با قرآن کریم و همچنین نخستین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج “سید محمد حجازی” با حضور فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان و مردم شهید پرور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

کامیون‌ های حامل احشام توقیف شدند

فرمانده انتظامی “خفر” گفت: روز گذشته ماموران این فرماندهی موفق شدند در بازرسی از ۲دستگاه کامیون ۱۵۲ رأس گوسفند قاچاق کشف کنند.

سرهنگ”یوسف احمدی” در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: روز گذشته ماموران یگان‌ امداد شهرستان”خفر” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این خودروها حامل ۱۵۲ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل می‌باشد.

فرمانده انتظامی”خفر” با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: رانندگان هر ۲ خودرو برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

ضیافت افطاری کارکنان وظیفه در شهرستان “مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت پس ازاقامه نماز جماعت در ضیافت افطاری کارکنان وظیفه حضور و موجب دلگرمی کارکنان وظیفه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به همت سرهنگ “فرشید زینلی” فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت شب گذشته ضیافت افطاری کارکنان وظیفه با حضور فرمانده انتظامی ، رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و جمعی از بازنشستگان وجانبازان در نمازخانه امام حسن مجتبی (ع) ستاد انتظامی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ زینلی با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی عبادات بیان داشت: این ماه، در میان مسلمانان از احترام ، اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار و ماه سلوک روحی است و مؤمنان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه های معنوی در ماه های رجب و شعبان هر سال خود را برای ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده می کنند.

وی بر لزوم دقت در کردار و رفتار کارکنان اشاره کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی از ویژگی های مهم پلیس است و همه باید در اجرای ماموریت ها ، مخصوصا در این ماه مبارک به این موضوع مهم توجه کرده و خدمت به مردم و رعایت حقوق شهروندی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

همچنین در این مراسم با اهدا لوح تقدیر، از یازده بازنشسته وجانباز والامقام شهرستان مرودشت تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

کشف ۱۷۰ کیلوگرم آویشن قاچاق در”لارستان

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف ۱۷۰ کیلوگرم آویشن قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “سید محمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: مأموران انتظامی لارستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل وسایط نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی به دو خودرو پژو پارس و وانت پیکان مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودروها ۱۷۰ کیلوگرم آویشن کوهی قاچاق کشف کردند، گفت: ارزش کالاهای کشف شده بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان “لارستان” با اشاره به اینکه در این رابطه هر دو راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: برداشت و خروج داروهای گیاهی از کشور تابع مقررات خاصی است و پلیس با هرگونه حمل و جابجایی آن بدون مجوز قانونی برخورد می‌کند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این زمینه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازنشستگان ذخایر عظیم و با ارزش ناجا هستند

فرمانده انتظامی شهرستان “اقلید” با ۳ نفر از بازنشستگان دیدار و از آنان به عنوان ذخایر عظیم و با ارزش ناجا یاد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مراد صارمی” در این دیدارها از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های ارزشمند یاد کرد و گفت: تجربیات این عزیزان می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمانی نقش موثری داشته باشد و چنین دیدارهایی بر ما و سایر همکاران یک وظیفه ذاتی است .

گفتنی است در پایان این دیدارها فرمانده انتظامی اقلید به پاس زحمات ۳۰ ساله بازنشستگان، با اهدا لوح تقدیر از آنان تجلیل کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۴ فقره سرقت خودرو و درون خودرو اعتراف کردند، افزود: سارقان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۴ دستگاه سواری مسروقه کشف شد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدار فرمانده انتظامی جهرم با رئیس جدید دادگستری

فرمانده انتظامی “جهرم” به همراه جمعی از کارکنان به جهت تحکیم روابط و انجام تعاملات با رییس جدید دادگستری این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار سرهنگ “خسرو رزمجویی” ضمن تبریک انتصاب به آقای “محسن رستگار” به عنوان رییس جدید دادگستری، بیان کرد: بی شک تعامل و هماهنگی بین پلیس و قوه قضائیه موجب به وجود آمدن توفیقات بسیاری خواهد شد.

وی افزود: خدمت به مردم افتخار است و پلیس در جهت حفظ آرامش و تامین امنیت مردم به صورت شبانه روز تلاش می‌کند.

سرهنگ “رزمجویی” بیان داشت: تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی باعث افزایش امنیت درجامعه می شود و هر چه این دو مجموعه با هم هماهنگی بیشتری داشته باشند فضا برای مجرمان تنگ تر شده و مردم احساس امنیت و رضایت بیشتری خواهند داشت.

در ادامه رئیس جدید دادگستری ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عرض خوش آمدگویی، گفت: ما مجموعه انتظامی را از خود می‌دانیم و در واقع پلیس پشتوانه دستگاه قضا می باشد و دستگاه قضا همواره سعی کرده رابطه خوب و سازنده در چهارچوب قانون با مجموعه زحمتکش پلیس داشته باشد.

وی کار هر دو مجموعه را مکمل هم دانست و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی و پلیس هردو زیر مجموعه مستقیم مقام عظما ولایت است و این اهمیت کار این دو مجموعه را می‌رساند.

آقای “محسن رستگار” با بیان اینکه حجم کاری پلیس زیاد و گسترده می‌باشد، گفت: همدلی اساس و پایه پیشبرد امور است و این همدلی می‌بایست بین دو مجموعه بیشتر تقویت شود تا مشکلات حل شود و با تعاملات سازنده خدمت رسانی به مردم به بهترین نحو صورت گیرد.

در ادامه دادستان شهرستان جهرم گفت: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت، تصرفات غیر مجاز و تغییر کاربری ها و برداشت از  چاه های غیر مجاز از اولویت کاری سال جدید می‌باشد.

دادستان جهرم ضمن تقدیر از رویکرد تعاملی فرمانده انتظامی این شهرستان در ارائه خدمات شایسته به شهروندان، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی پلیس در راستای حفظ و ارتقاء نظم و امنیت و آسایش مردم در طول سال به خصوص ایام تعطیلات نوروز تقدیر و تشکر کرد.