سال ۱۴۰۰ با کمترین اعلام تنش بی‌آبی سپری شد

بامداد خبر:مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا شیراز با اشاره به کاهش بیش از ۷۰ درصدی تماس‌های ورودی اتفاقات گفت: با توجه به تصمیمات و اقدامات انجام‌شده مدیرعامل و همکاری معاونت  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،بهره‌برداری آب، سال ۱۴۰۰ با کمترین تنش بی‌آبی به پایان رسید و بر اساس آمار مقایسه‌ای ماه‌های […]

بامداد خبر:مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا شیراز با اشاره به کاهش بیش از ۷۰ درصدی تماس‌های ورودی اتفاقات گفت: با توجه به تصمیمات و اقدامات انجام‌شده مدیرعامل و همکاری معاونت  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،بهره‌برداری آب، سال ۱۴۰۰ با کمترین تنش بی‌آبی به پایان رسید و بر اساس آمار مقایسه‌ای ماه‌های پرتنش سال‌ ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، تماس‌های ورودی اتفاقات کاهش بیش از ۷۰ درصد را نشان می‌دهد.
علی نوروزی به ارائه کیفیت خدمات در آبفا شیراز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اقدامات انجام‌شده با همکاری همه‌جانبه اتفاقات، تأثیر بسزایی در کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی مدیریت مرکز ارتباط مردمی داشت.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمارها، در سال ۱۴۰۰ میزان رضایت‌مندی مشترکین نسبت به نحوه عملکرد و خدمت گذاری بیش از ۹۵ درصد افزایش داشته که این آمار مرهون عملکرد مجموعه و پیگیری‌های مجدانه از سوی مدیر واحد نسبت به درخواست‌های ثبتی است.
نوروزی اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰۰ مورد گزارش‌ غیرمجاز آب و فاضلاب اعم از مصرف بی‌رویه آب، نصب انشعاب غیرمجاز، هدر رفت آب و … ثبت‌شده است.
این مقام مسئول افزود: ارسال گزارش‌ها به‌صورت هفتگی به معاونت درآمد و مشترکین می باشد که با همکاری همه‌جانبه معاونت مربوطه؛ اعتماد مشترکین بیش‌ازپیش جلب شده و رصد و کنترل بهتر نسبت به محدوده تحت پوشش انجام شده است.
مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا شیراز به راه‌های ارتباطی با مرکز پاسخگویی ۱۲۲ اشاره کرد و گفت: درگاه‌های ارتباطی مشترکین با مرکز پیام ارتباطات مردمی، شامل شماره شناس سه‌رقمی ۱۲۲، سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۸۲۴۹، وب‌سایت ۱۲۲٫abfa-shiraz.ir، ایمیل ۱۲۲@abfa-shiraz.ir و دورنگار اختصاصی با شماره ۳۶۲۸۰۰۰۲ است.
این مقام مسئول با اشاره به کیفیت پاسخگویی اپراتورها در ارتباط با مشترکین تصریح کرد: در راستای نیل به اهداف و ارتقاء سطح کیفیت در امر خدمت‌رسانی جلسات متعدد آموزشی حول محور تکنیک فن بیان و ارتباط با مشترک، توسط اساتید برگزیده و منتخب کشوری با همکاری معاونت ‏منابع انسانی برای اپراتورها برگزار شد که ماحصل آن موجب افزایش رضایت‌مندی مشترکین و ارتقاء کیفیت کارشد.