پیام  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس به مناسبت ۱۳ فرودین و روز انس طبیعت

بامداد خبر: عبدالحسن صمد نژاد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در آستانه روز طبیعت و سیزدهم فروردین در پیامی از  مردم و تمامی حامیان طبیعت دوست خواست در حفظ و نگهداری از طبیعت و عرصه های جنگلی تلاش کنند. در متن این پیام آمده است: بسمه تعالی روز طبیعت (سیزده بدر) از  سنتها و […]

بامداد خبر: عبدالحسن صمد نژاد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در آستانه روز طبیعت و سیزدهم فروردین در پیامی از  مردم و تمامی حامیان طبیعت دوست خواست در حفظ و نگهداری از طبیعت و عرصه های جنگلی تلاش کنند.
در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
روز طبیعت (سیزده بدر) از  سنتها و آئین های نیکوی ایرانیان باستان و مظهر حیات و رویش و جوشش و طراوت است.
آخرین روز تعطیلات نوروزی و روز انس با طبیعت فرصت بسیار مناسبی است تا درس احترام و عشق به طبیعت را در دل فرزندان دلبندمان بکاریم تا بدانند برای شکر گزاری شایسته این هدیه بزگ‌خداوند یگانه ، باید در حفاظت از این امانت الهی کوشا باشند.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۳ فروردین ماه روز احترام به طبیعت با قدردانی از تلاش شبانه روزی حافظان طبیعت بویژه همکاران پرتلاش عرصه های منابع طبیعی از عموم شهروندان و مردم طبیعت دوست و فهیم استان انتظار دارم در این روز با پاسداشت و شکر نعمت های خدادادی و استفاده بهینه از طبیعت که به حق از بهترین سرمایه های خدادادی است در حفظ و صیانت از عرصه های منابع طبیعی کوشا بوده واز این امانت الهی و انتقال آن به نسل های آینده محافظت کنند.
امید است مردم عزیز در این بدرقه نوروزی بدون آسیب زدن به عرصه های طبیعی و جنگلها از بخشندگی طبیعت بهره مند گردند و در این راستا نیز میتوانند در هر ساعت از شبانه روز جهت گزارش تخریب، قطع درختان جنگلی، آتشسوزی و تصرف اراضی ملی با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع تماس حاصل نمایند.
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
عبدالحسن صمدنژاد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس