تبریک مدیرعامل آبفا شیراز به مناسبت نوروز باستانی

بامداد خبر : بهمن‌ بهروزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفا شیراز  به مناسبت نوروز پیامی منتشر کرد: نوروز؛ بشارت طبیعت است برای مخلوقات تا به لطف آن هر بار نو شدن را تجربه کنیم. پروردگار یگانه را سپاس که مجالی عنایت نمود تا سالی سرشار از تعامل، تفاهم، تبادل افکار و تجربیات را پشت […]

بامداد خبر : بهمن‌ بهروزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفا شیراز  به مناسبت نوروز پیامی منتشر کرد:

نوروز؛ بشارت طبیعت است برای مخلوقات تا به لطف آن هر بار نو شدن را تجربه کنیم. پروردگار یگانه را سپاس که مجالی عنایت نمود تا سالی سرشار از تعامل، تفاهم، تبادل افکار و تجربیات را پشت سر بگذاریم و توفیقی عطا فرمود تا سقا و خدمتگزار مردم شریف و بزرگوار شهرستان شیراز باشیم. آبفا شیراز سال ۱۴۰۰ را در حالی پشت سر گذاشت که باوجود همه سختی‌ها و تنگناها با شناسایی نقاط قوت و ضعف، موفق به تبدیل تهدیدها به فرصت ها شد۔
افتخار دارم از تلاش، همدلی و همراهی یکایک مدیران و تمامی کارکنان محترم که سرمایه اصلی شرکت محسوب می شوند، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن و توفیق روزافزون آرزو نمایم۔ با عرض تبریک فرارسیدن سال نو، امیدوارم سال آینده، سالی پر از برکت، موفقیت و سلامتی برای همه باشد و “حول حالنا الی احسن الحال” در ضمیر ما تحقق یابد۔