سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز خبر داد

شیراز آماده استقبال از میهمانان نوروزی در آغاز قرن جدید

بامداد خبر:سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: در آستانه سال جدید، ۷ میلیون نشا و گل فصلی شامل گلهای بنفشه، اطلسی، میمون، قرنفل، همیشه بهار،مینا چمنی و شب بو در میادین، بولوار ها و بوستان ها به منظور زیباتر شدن سیمای بهاری شهر شیراز کاشته شد. به گزارش پایگاه خبری […]

بامداد خبر:سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: در آستانه سال جدید، ۷ میلیون نشا و گل فصلی شامل گلهای بنفشه، اطلسی، میمون، قرنفل، همیشه بهار،مینا چمنی و شب بو در میادین، بولوار ها و بوستان ها به منظور زیباتر شدن سیمای بهاری شهر شیراز کاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری به مناسبت فرا رسیدن سال نو و استقبال از میهمانان نوروزی، اجرای گل کاری های گسترده و نصب المان های زیبای نوروزی در دستور کار قرار گرفت.

روح الله مظفری با اشاره به اجرای۳ طرح فرش با بیش از ۶۵۰۰ گلدان گل در صحن مطهر حرمین شاهچراغ، آستانه و علی ابن حمزه(ع) گفت: در محوطه باغ های جهان نما،دلگشا و گلها، آرامگاه سعدی و پارک شهروند فرش گل به شکل شکیل تر و متنوع تر از سالیان قبل اجرا شده است.

وی با اعلام اینکه در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و میهمانان نوروزی در بسیاری از بوستان ها و معابر مبلمان های جدید نصب شده از جانمایی و نصب المان های نوروزی و گلدان های جدید در اماکن گردشگری و توریستی خبر داد.

وی یکی دیگر از راهکارهای سازمان برای ایجاد شور و نشاط را اجرای نقاشی دیواری و دیوار نگاری در معابر پر تردد دانست که برخی از این پروژه ها در خیابان ملاصدرا، تقاطع رسول اعظم، میدان جام جم و پایانه مسافربری میدان ولی عصر اجرا شده، افزود: پلهای عابر پیاده و سازه های تبلیغاتی از مهم ترین دارایی های شهری برای ایجاد درآمد پایدار می باشد که به منظور زیباتر شدن و ساماندهی، با اولویت بندی عملیات نقاشی و رنگ آمیزی آن ها در حال اجرا است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: از دیگر اقدامات سازمان بهره برداری از سه پروژه نورپردازی در تقاطع های شهید رودکی،المان ورودی جنوب غرب و دکتر خدا دوست با هدف زیبا سازی و ارتقا جلوه شهر در شب ازدیگر اقدامات سازمان در طرح به پیشواز بهار است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این اقدامات را تلاشی برای ارتقاء جلوه بصری شهر شیراز و بالا بردن سطح رضایت مندی شهروندان و مسافران نوروزی دانست.
روابط عمومی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز