اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، آماده خدمات دهی به مهمانان نوروز ۱۴۰۱

بامداد خبر:سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از آمادگی این اداره کل جهت اسکان و خدمات دهی به مهمانان ورودی استان در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،سید موید محسن نژاد در گفتگو با خبرنگاران اظهار نمود: بیش از ۲۳ هزار تخت در هتل ها،هتل آپارتمان […]

بامداد خبر:سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از آمادگی این اداره کل جهت اسکان و خدمات دهی به مهمانان ورودی استان در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،سید موید محسن نژاد در گفتگو با خبرنگاران اظهار نمود: بیش از ۲۳ هزار تخت در هتل ها،هتل آپارتمان ها،هتل های سنتی،اقامتگاه‌های بومگردی و مهمانپذیر های دارای مجوز جهت اسکان مسافران محترم آماده می باشد.
محسن نژاد گفت: با توجه به این تعداد تخت و کمبودی که احساس خواهد شد ، طی همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان در حدود ۱۲ هزار کلاس درس در سطح استان با هدف پذیرش مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده است.در شهر شیراز جهت اسکان اضطراری مسافران ۱۳ بوستان با ظرفیت ۳۰۰۰ چادر و چهار کمپ اختصاصی: زیباشهر، جنت، زهتاب زاده و نمایشگاه‌ بین المللی با ظرفیت ۲۲۰ کانکس و دو هزار چادر مسافرتی در نظر گرفته شده است و همچنین طی همکاری با بقیه نهادهای ذی ربط در ۱۳ سالن ورزشی و ۴۲ حسینیه پذیرش مسافر خواهیم داشت.
وی افزود: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر فارس در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در بولوار مدرس روبروی ایستگاه قطار شهری فضیلت مستقر و آماده پاسخگویی به‌ شکایات و خواسته های عزیزان مسافر می باشد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: زمان بندی بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی استان را تعیین کرده ایم و مسافران محترم جهت دریافت بلیط این اماکن می توانند به اپلیکیشن موبایل با نام تاپ و یا به سایت www.bilit.tafrihat.com مراجعه نمایند.