تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی استان فارس از مردم 

بامداد خبر:فرمانده انتظامی استان از همراهی و همکاری مردم شریف استان با پلیس و سایر دستگاه های امدادی در راستای تأمین امنیت مراسم چهارشنبه آخر سال تقدیر و تشکر کرد.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  با اقدامات شبانه روزی […]

بامداد خبر:فرمانده انتظامی استان از همراهی و همکاری مردم شریف استان با پلیس و سایر دستگاه های امدادی در راستای تأمین امنیت مراسم چهارشنبه آخر سال تقدیر و تشکر کرد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  با اقدامات شبانه روزی دستگاه های مربوطه و به ویژه تعامل و همراهی مردم با خادمان خود در انتظامی استان فارس، خوشبختانه مراسم چهارشنبه آخر سال بدون کوچکترین حادثه و مشکل خاصی به پایان رسید.

وی افزود: قطعا” در این مسیر از نقش پر رنگ و ویژه مردم شریف استان فارس نمی توان به سادگی عبور کرد و این امنیت و آرامش حاصل همراهی و تعامل همه اقشار جامعه با پلیس است.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان به صورت ویژه از اقدامات و تلاش های مسئولان دستگاه های مربوطه، کارکنان انتظامی و به ویژه مردم شریف استان فارس در راستای تأمین نظم و امنیت مراسم چهارشنبه آخر سال تقدیر و تشکر به عمل آورد.