علام حمایت استاندار فارس از فعالیت فرهنگی و اجتماعی

بامداد خبر:استاندار فارس ضمن تقدیر از فعالیت های خیریه کوثر گفت: این خیریه با همت نیک اندیشان مسجد توکلی، ۲۴ سال قبل برای خدمات به زنان سرپرست خانوار فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه به عنوان یکی از کارگاه های تولید البسه بیمارستانی فعالیت می کنند که در حال حاضر نیازمند حمایت بیشتر خیرین […]

بامداد خبر:استاندار فارس ضمن تقدیر از فعالیت های خیریه کوثر گفت: این خیریه با همت نیک اندیشان مسجد توکلی، ۲۴ سال قبل برای خدمات به زنان سرپرست خانوار فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه به عنوان یکی از کارگاه های تولید البسه بیمارستانی فعالیت می کنند که در حال حاضر نیازمند حمایت بیشتر خیرین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر محمد هادی ایماینه در حاشیه بازدید از این کارگاه تولیدی، اظهارداشت: امروزه نیاز است برای تحقق گفتمان مسجدمحوری شاخص و معیار مجموعه فعالیتی در کنار برپایی نماز جماعت، تبیین شود و امور مساجد نیز طبق نیت پیامبر (ص) و گفتمان امامین انقلاب فعالیت خود را ادامه دهند.

به عقیده نماینده عالی دولت در استان فارس حمایت خیرین از فعالیت های مسجد یک موضوع مهم و کلیدی است و می توان در امر کاهش آسیب های اجتماعی با برنامه ریزی دقیق به موفقیت های خوبی دست پیدا کرد.
استاندار فارس اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند مسجد قلب تپنده جامعه اسلامی و محور همه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است و بر همین اساس باید مسجد را محور تصمیم‌گیری‌های محله قرار دهیم و محله اسلامی را با محوریت مسجد آماده کنیم.
استاندار فارس با حمایت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مساجد استان گفت: چنانچه بناست مسجد در تراز انقلاب، قلب تپنده و جامعه‌پردازی اسلامی را داشته باشیم، باید مواسات، همدلی، کمک به هم‌نوع و توجه به امور یکدیگر در جامعه ایجاد شود که این حمایت از سوی مجموعه مدیران استان وجود دارد.