عبد الحسن صمد نژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره مدیریت عملکرد ارزیابی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس :

حساسیت فعالیت در حوزه بازرسی بسیار زیاد است

بامداد خبر :رئیس اداره مدیریت عملکرد ارزیابی وبازرسی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، طی حکمی از سوی مدیر کل رئیس اداره مدیریت عملکرد ارزیابی و بازرسی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شد.  بر پایه این حکم سید عبداله بحرینی به عنوان رئیس جدید […]

بامداد خبر :رئیس اداره مدیریت عملکرد ارزیابی وبازرسی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، طی حکمی از سوی مدیر کل رئیس اداره مدیریت عملکرد ارزیابی و بازرسی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شد.

 بر پایه این حکم سید عبداله بحرینی به عنوان رئیس جدید اداره مدیریت عملکرد ارزیابی و بازرسی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب و از تلاشهای چندین ساله مجید تبسم با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

عبد الحسن صمد نژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در آیین تکریم و معارفه با اشاره به اهمیت مجموعه مدیریت عملکرد به عنوان یکی از بخش های مهم این حوزه از تلاشهای انجام گرفته از سوی مسئول پیشین این پست قدردانی کرد و گفت: حساسیت فعالیت در حوزه بازرسی بسیار زیاد است و بهترین و کم هزینه ترین روش، روش پیشگیری و بستن گلوگاه‌های فساد میباشد که این موضوع نیازمند جدیت و تلاش بیشتری است.