بذرافشان مدیر کل امدادفارس در آیین اهدای مدال بانوی مدال آور فارسی به اقشار تحت پوشش کمیته امداد:

در امداد در خط مقدم اشتغال بانوان هستیم

بامداد خبر: محمد بذرافشان مدیر کل امدادفارس، در آیین اهدای مدال بانوی مدال آور فارسی به اقشار تحت پوشش کمیته امداد فارس با ذکر اینکه ،۶۰ درصد از جمعیت تحت حمایت مارا زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند گفت : ما در امداد در خط مقدم اشتغال بانوان هستیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد […]

بامداد خبر: محمد بذرافشان مدیر کل امدادفارس، در آیین اهدای مدال بانوی مدال آور فارسی به اقشار تحت پوشش کمیته امداد فارس با ذکر اینکه ،۶۰ درصد از جمعیت تحت حمایت مارا زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند گفت : ما در امداد در خط مقدم اشتغال بانوان هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،بذرافشان افزود ، از کاری که سرکار خانم فرهادی انجام دادند تشکر میکنم .  اهدای این مدال کار بزرگی است که به نفع محرومین و مستضعفین و ایتام انجام شد امیدواریم اصحاب رسانه این  کارخوب  را انعکاس دهند.
وی با دعوت از مردم ، ورزشکاران چهره های قرآنی و فرهنگی برای جلب مشارکت خیرین ، حضور در جشن نیکوکاری را در  راستای  انجام مسئولیت اجتماعی برشمرد.
زهرا یقطین مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس  در این برنامه با اعلام قدردانی  از اقدام خداپسندانه و جوانمردانه  این بانوی مدال آور فارسی  گفت :قدردانی به صرف زبان در جهت حمایت نخبگانی چون فرهادی کافی نیست و باید در کنار حمایت معنوی، حمایت مادی نیز از نخبگان داشته باشیم. وی همچنین گفت : خدا را شاکریم که در فضایی مشغول به کار شدیم که این انسجام و وحدت در اقدامات ذیل سند مهندسی فرهنگی استان و با رهبری حضرت آیت الله دژکام شکل گرفته است.

خالدی.معاون ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان فارس با ذکر اینکه : ۲۴۸ نفر از بانوان استان به تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ۱۰۳ نفر عضو ثابت هستند. وی با ذکر اینکه: ورزش بانوان در سال گذشته رتبه نخست کشوری را کسب کرده است، ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه دار باشد.
وی در ادامه یادآور شد که فرزندان سومین حرم اهل بیت با افتخار پرچم ایران را در میادین جهانی برافراشتند.وی گفت: هانیه فرهادی ۶ سال در لیگ برتر کشور جهادی کار کرد وبا وجود سن کم اکنون اقدام بزرگی کرده است.

هانیه فرهادی بانوی مدال آور فارسی  در ادامه با ذکر اینکه:دلیل اهدا مدال به مستضعفان این بود که از نزدیک شاهد تلاش های مدیر کل امداد بودم. گفت: جوانمرد بودن به سن و سال نیست.