سرپرست جدید اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس معارفه شد

بامداد خبر:آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با حضور معاون روابط کار وزارت متبوع و سایر مسئولان کشوری و استانی برگزار و وحید خداپرست در این سمت منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،در این مراسم از تلاش‌های مصطفی هاشمی سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه […]

بامداد خبر:آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با حضور معاون روابط کار وزارت متبوع و سایر مسئولان کشوری و استانی برگزار و وحید خداپرست در این سمت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،در این مراسم از تلاش‌های مصطفی هاشمی سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تقدیر و وحید خداپرست در این سمت معارفه شد.
طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی؛ وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، وحید خداپرست به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد.
خداپرست با تحصیلات دانشجوی دکتری مدیریت گرایش منابع انسانی (مرحله دفاع از رساله) و کارشناسی ارشد مدیریت مالی و بودجه ، در حوزه های مختلف اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از سطوح کارشناسی تا مدیریتی مشغول به خدمت بوده است که در آخرین سمت ، مدیریت مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران استان فارس را عهده‌دار بوده است.
سرپرست جدید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در این مراسم گفت: امیدوارم در دولت مردمی موفق به ارایه خدمات مطلوب به اهالی این استان پهناور باشم.
وحید خداپرست افزود: این مهم قطعا نیازمند همراهی کارکنان این اداره کل و هم افزایی سایر دستگاه های اجرایی ،تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید و تعاونگران استان است.