كشف 115 تن آهن‌آلات و مواد غذايي مسروقه

انهدام باند سارقان کامیون‌های حامل بار در شیرا

 جانشین پلیس آگاهی استان، گفت: با تلاش ماموران این پلیس، اعضای باند سارقان کامیون‌های حامل بار در شیراز با کشف ۱۱۵تن آهن آلات و مواد غذایی شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ “کاووس حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کامیون‌های حامل آهن آلات […]

 جانشین پلیس آگاهی استان، گفت: با تلاش ماموران این پلیس، اعضای باند سارقان کامیون‌های حامل بار در شیراز با کشف ۱۱۵تن آهن آلات و مواد غذایی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ “کاووس حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کامیون‌های حامل آهن آلات و مواد غذایی در محورهای مواصلاتی منتهی به شیراز و سپس رها کردن آنها پس از تخلیه بار به صورت بلاصاحب، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند، ۲ نفر از اتباع بیگانه در یک گاراژ در یکی از محله های شیراز حدود ۱۱۵ تن آهن آلات و مواد غذایی مسروقه خریداری و دپو کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲ مالخر اموال مسروقه را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه اقرار کردند از ۵ نفر که اعضای یک باند هستند آهن آلات را خریداری کرده‌اند.

سرهنگ “حبیبی” با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند طی یک عملیات ضربتی هر ۵ سارق که اعضای یک باند بودند را شناسایی و دستگیر کنند، عنوان داشت: متهمان در بازجویی اولیه اقرار کردند در پارکینگ‌ محل استراحت خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به شیراز، با ضرب و شتم رانند‌گان، طی چند مرحله اقدام به سرقت ۶ خودرو سنگین حامل آهن آلات و مواد غذایی کرده‌اند.

جانشین پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در این خصوص، ۱۱۵ تن آهن‌آلات و مواد غذایی مسروقه کشف که برابر نظر کارشناسان ارزش آن، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: هر ۷ نفر مالخر و سارقان پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شدند.#