آزمون جامع هماهنگ دوره های آموزشی گردشگری درشیراز برگزارشد

با حضور ۳۰۹ شرکت کننده، آزمون جامع راهنمایان  ومدیران فنی دفاتر مسافرتی و گردشگری  فارس برگزار شد. آزمون جامع هماهنگ دوره های آموزشی گردشگری مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان ایرانگردی، جهانگردی و طبیعت گردی همزمان با سراسر کشور درشیراز برگزارشد. معاون گردشگری فارس با اشاره به اینکه این آزمون همزمان روز جمعه […]

با حضور ۳۰۹ شرکت کننده، آزمون جامع راهنمایان  ومدیران فنی دفاتر مسافرتی و گردشگری  فارس برگزار شد.

آزمون جامع هماهنگ دوره های آموزشی گردشگری مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان ایرانگردی، جهانگردی و طبیعت گردی همزمان با سراسر کشور درشیراز برگزارشد.

معاون گردشگری فارس با اشاره به اینکه این آزمون همزمان روز جمعه ۸ شهریورماه سال جاری با حضور۳۰۹ شرکت کننده در مجتمع جهاد دانشگاهی شیراز برگزارشد.

سید موید محسن نژاد  ادامه داد: این آزمون، به صورت جامع،  دو بار در سال و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که در این دوره  تعداد ۲۱۰ نفر در رشته راهنمایان ایرانگردی-جهانگردی، ۲ نفر در رشته راهنمایان طبیعت گردی و تعداد ۹۷ نفر در رشته مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شرکت نمودند.

بنابراین گزارش؛ قبول شدگان دراین آزمون موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره  از سوی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خواهند شد که از شرایط لازم جهت فعالیت تخصصی در حوزه های مختلف صنعت گردشگری می باشد .

گفتنی است،  استان  فارس دارای یکهزار و ۶۵۰ راهنمای ایرانگردی و جهانگردی و۲۳۲ دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی فعال است.