پرداخت بیش از ۱۲ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان استان فارس 

بامداد خبر : یک هزار و ۶۳ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط استان فارس پرداخت شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، عبدالرضا صالحی، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد فارس گفت: رسالت صندوق امداد ولایت، جذب و هدایت هدفمند منابع و کمک […]

بامداد خبر : یک هزار و ۶۳ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط استان فارس پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، عبدالرضا صالحی، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد فارس گفت: رسالت صندوق امداد ولایت، جذب و هدایت هدفمند منابع و کمک های خیران به سمت تامین نیازهای ضروری جامعه هدف با حفظ ارزش های اجتماعی و کرامت انسانی است.
وی در ادامه افزود: در همین راستا صندوق امداد ولایت  بر ارائه خدمات بی منت و رضایت مندی ذی نفعان تاکید کرده و سنت قرض الحسنه را در جامعه ترویج می دهد.
صالحی با اعلام اینکه در ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۳۴۶ فقره تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات در سرفصل های مختلفی همچون حمایتی با پرداخت ۷۱۱۵ فقره و اعتبار  ۴۸۴ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال، اشتغال ۱۲۴۸ فقره با اعتبار ۱۸۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال، مسکن ۲۰۱۶ با اعتبار ۲۴۰ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال پرداخت شده است.
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اضافه کرد: در زمینه آموزش کسب و کار ۱۲۷ فقره تسهیلات با اعتبار ۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال، درمان  ۳۳۰ فقره با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال، فرهنگی ۶۴۳ فقره و اعتبار ۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به مددجویان و افراد واجد شرایط ارائه شده است.همچنین ۸۲ فقره تسهیلات نیز از محل منابع خیران با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۷۴۴۵ میلیون ریال پرداخت شده است.
وی از جذب ۵۲ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال سپرده گذاری ویژه خیران در صندوق امداد ولایت استان فارس خبر داد و گفت: با جذب این مبلغ، ۷۸۵ فقره تسهیلات به نیازمندان پرداخت شده است.
صالحی در پایان یادآور شد: مراکز نیکوکاری، خیران و موسسات خیریه می توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از بسته تشویقی به عنوان هم افزایی از منابع صندوق امداد ولایت بهره مند شده و به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.