به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل برگزار شد

تور شهروندی بازدید کادر پزشکی بیمارستان شهید فقیهی از پروژه تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، در این تور شهروندی که با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، کادر پزشکی بیمارستان شهید فقیهی با عملیات ساخت پروژه تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت واقع در تقاطع بلوار رحمت و احمد بن موسی (ع) آشنا شدند. تور شهروندی زمینه ساز […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، در این تور شهروندی که با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، کادر پزشکی بیمارستان شهید فقیهی با عملیات ساخت پروژه تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت واقع در تقاطع بلوار رحمت و احمد بن موسی (ع) آشنا شدند.
تور شهروندی زمینه ساز ارتباط بیشتر شهروندان با مجموعه شهرداری و آشنایی و اطلاع‌یابی آنها از روند اجرای پروژه های عمرانی و فعالیت‌های این مجموعه است که دور جدیدی از آن آغاز شده است.
لازم به ذکر است که پروژه تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت شامل پل چپگرد، دوربرگردان و زیرگذر است که با بهره برداری از این تقاطع شاهد افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش تردد و ترافیک خودروها در بولوار رحمت و میدان کوزه گری خواهیم بود.
پیش از این نیز تور شهروندی بازدید دانشجویان موسسه آموزش عالی فاطمیه از روند احداث ایستگاه متروی امیرکبیر و ایستگاه متروی امام حسین (ع) برگزار شد.