بانک پیشرو در بانکداری هوشمند در ایران را بشناسید

بامداد خبر: بانک مهر ایران موفق شد با حذف کاغذ از پروسه تشکیل پرونده تسهیلات و جایگزین نمودن سیستم تمام الکترونیک موجبات رضایت مشتریان خود در سراسر کشور را فراهم کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران ، شمس الدینی مدیر شعب استان فارس با اعلام […]

بامداد خبر: بانک مهر ایران موفق شد با حذف کاغذ از پروسه تشکیل پرونده تسهیلات و جایگزین نمودن سیستم تمام الکترونیک موجبات رضایت مشتریان خود در سراسر کشور را فراهم کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران ، شمس الدینی مدیر شعب استان فارس با اعلام این مطلب افزود :بانک مهر ایران بعنوان بانک پیشگام در عرصه بانکداری هوشمند و الکترونیکموفق شد در این رابطه توانمندی خود را به نمایش گذاشته و با حذف کاغذ از پروسه تشکیل پرونده تسهیلات و جایگزین نمودن سیستم تمام الکترونیک خود را بعنوان پیشگام هوشمند سازی و الکترونیکی نمودن ساختار بانکی مطرح نماید.
مدیر شعب استان فارس گفت: این مهم در یک اولویت کاری بانک مهر ایران در سایر بخش ها نیز می باشد و تلاش می شود باگسترش سامانه های انلاین در بستر وب سایت و همراه بانک نیز از جمله خدمات در عرصه بانکداری هوشمند سطح خدمات آنلاین و هوشمند خود برای مشتراین را افزایش داده و زمینه دسترسی آسان افراد به خدمات متعدد این بانک را بیش از پیش تهسیل نماید.
 شمس الدینی افزود راه اندازی سامانه میعاد باعث شد با اعمال مدیریت یکپارچه و تمام دیجیتال عملیات اجرایی بانکی در شعب زمینه الکترونیکی شدن قراردادهای تسهیلات ، حذف فرم های اغذی در شعب ، انجام احراز هویت مشتریان بصورت بیومتریک و خدمات بایگانی سنتی در شعب سراسر کشور فراهم شود.