حجت‌الاسلام حمید مقامی مطرح کرد؛

روز دانشجو استشمام استقلال خواهی و بهره جویی از نیروی جوان است

بامداد خبر : حجت‌الاسلام‌ دکتر حمید مقامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس ۱۶ آذر را روزفریاد حقیقت جویی درفضای دانشگاه و خاطره شهدای دانشجویی که با خون خود بذرانقلاب اسلامی را آبیاری کردند واین  روز را به دانشجویان تبریک گفت. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، حجت‌الاسلام‌ دکتر حمید مقامی […]

بامداد خبر : حجت‌الاسلام‌ دکتر حمید مقامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس ۱۶ آذر را روزفریاد حقیقت جویی درفضای دانشگاه و خاطره شهدای دانشجویی که با خون خود بذرانقلاب اسلامی را آبیاری کردند واین  روز را به دانشجویان تبریک گفت.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، حجت‌الاسلام‌ دکتر حمید مقامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس گفت:روز دانشجو یاد آور شهادت طلبی واستقلال خواهی است.
در پیام حجت‌الاسلام‌ مقامی آمده است :
روز دانشجو روزبصیرت افزایی و بهره جویی از جوانان انقلابی است که با همت بلندشان چرخ های توسعه و پیشرفت کشور را به حرکت درآورده اند و هر روزه با تلاششان نام ایران عزیز را در مجامع علمی زنده نگه می دارند.
 اینجانب ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو را به دانشجویان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون، عاقبت به خیری و سلامتی را برای همگان مسئلت می نمایم.