اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در پیامی به مناسبت هفته بسیج مطرح کرد:

بسیج دریایی از مفاهیم معنوی، ولایت مداری، بصیرت و مردم داری است

بامداد خبر: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با صدور پیامی به مناسبت آغاز هفته بسیج، بسیج را دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی، ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت دانست. اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان فارس به مناسبت […]

بامداد خبر: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با صدور پیامی به مناسبت آغاز هفته بسیج، بسیج را دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی، ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت دانست.
اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان فارس به مناسبت آغاز هفته بسیج با صدور پیامی این هفته را گرامیداشت.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«بسیج لشکر مخلص خداست» امام خمینی (ره)
هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.
بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.
بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید، راهی که باعث شد جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامیشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته و در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج این شجره طیبه و یادگار امام راحل عظیم الشان(ره) رابه محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد مردم بویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا استان فارس تبریک عرض نموده و پایداری و سربلندی این دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستار است.
روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس