شهردار شیراز در پیام آغاز هفته کتاب و کتابخوانی :

نام شیراز همواره با دانش و ادب و عرفان و حکمت پیوندی ناگسستنی خورده است

بامداد خبر : شهردار شیراز در پیامی آغاز هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در پیام سید احسان اصنافی آمده است: نام شیراز همواره با دانش و ادب و عرفان و حکمت پیوندی ناگسستنی خورده است و این شهر در گستره تاریخ از قدیمی‌ترین کتابخانه‌ها برخوردار بوده و […]

بامداد خبر : شهردار شیراز در پیامی آغاز هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در پیام سید احسان اصنافی آمده است: نام شیراز همواره با دانش و ادب و عرفان و حکمت پیوندی ناگسستنی خورده است و این شهر در گستره تاریخ از قدیمی‌ترین کتابخانه‌ها برخوردار بوده و میراث‌دار فرهنگوران بزرگ ایران است.
امروز نیز شیراز با پیشینه ای غنی از علما، ادیبان، فرهنگوران و سخنوران سر بر آسمان فرهنگ و ادب ایران زمین می ساید و خردورزی پیشه مردم صاحب کمالش است.
گرامیداشت هفته کتاب فرصتی‌ست برای عرض ارادت بر آستان مردم صاحب کمال شیراز که همواره در طول تاریخ نشان داده اند که کتاب را همچون مونسی گرانبها عزیز می دارند و کمال و سعادت را زیر پرچم حرم مطهر شاهچراغ (ع) از تورق صفحات پربار کتاب می جویند.
روزهای آخر آبان ماه را که در تقویم به نام هفته کتاب مزین شده است به مردم فهیم شیراز تبریک می گویم و این نوید را می دهم که ما نیز در راستای امتدادبخشی به گذشته غنی و ساخت آینده‌ای روشن برای نسل‌های بعدی، قلم و اندیشه را تکریم می کنیم و با عزمی راسخ‌ تلاش می کنیم که آگاهی و توانایی جوانان آینده‌ساز این خطه را ارتقا دهیم و گام دوم انقلاب اسلامی را با دانشی هر چه فزون‌تر برداریم.