برگزاری دوره آموزشی شناخت انواع سازه گلخانه و تجهیزات آن در کوار

بامداد خبر : مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار از برگزاری دورهای مهارتی برای بیش از۳۰ نفر از متقاضیان با عنوان شناخت انواع سازه گلخانه و بررسی انواع کشت هیدروپونیک و تجهیزات آن در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، :عبدالرسول جوکار گفت:دوره های مهارتی برای بیش از ۳۰ نفر از […]

بامداد خبر : مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار از برگزاری دورهای مهارتی برای بیش از۳۰ نفر از متقاضیان با عنوان شناخت انواع سازه گلخانه و بررسی انواع کشت هیدروپونیک و تجهیزات آن در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، :عبدالرسول جوکار گفت:دوره های مهارتی برای بیش از ۳۰ نفر از متقاضیان با عنوان شناخت انواع گلخانه و بررسی انواع کشت هیدروپونیک و تجهیزات با همکاری کارشناسان دفتر نظام مهندسی شهرستان ،کارشناس گلخانه واداره ترویج مدیریت جهادکشاورزی کوار در این شهرستان برگزارگردید.
جوکار با اعلام این مطلب بیان کرد: شهرستان کواربا دارا بودن ۱۴ هکتار واحد گلخانه احداث شده است و با عنایت به رویکردهای دولت و وزارت جهادکشاورزی برای توسعه کشتهای گلخانه ای با هدف افزایش بهره وری از منابع آب وخاک کشاورزی، برگزاری چنین دوره هایی در سطح شهرستان لازم و ضروری است.
وی ادامه داد: این دوره با تدریس مهندس همتی در محل مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان برگزار و انواع کشتهای هیدروپونیک ، روشهای تهیه محلول های غذایی، تجهیزات گلخانه های هیدروپونیک و … برای فراگیران در قالب فیلمهای آموزشی و پایورپوینت تشریح گردید و بازدید عملی نیز از مجتمع گلخانه ای شهرستان توسط فراگیران صورت گرفت و در پایان جلسه به منظور صدورگواهی مهارتی برای فراگیران آزمون کتبی برگزار شد.