نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس گفت:

زیرساخت برگزاری انتخابات الکترونیکی فراهم است،مشکلی از نظر زیرساخت برای برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود ندارد

علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگاران ، در خصوص انتخابات الکترونیکی، اظهار داشت: انتخابات الکترونیکی می‌تواند دقت در برگزاری انتخابات را افزایش دهد و از سوی دیگر می‌تواند حرکت مثبت و مفیدی باشد. نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الکترونیکی شدن انتخابات مجلس به پیشگیری از شبهات کمک می‌کند، […]

علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگاران ، در خصوص انتخابات الکترونیکی، اظهار داشت: انتخابات الکترونیکی می‌تواند دقت در برگزاری انتخابات را افزایش دهد و از سوی دیگر می‌تواند حرکت مثبت و مفیدی باشد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الکترونیکی شدن انتخابات مجلس به پیشگیری از شبهات کمک می‌کند، بیان کرد: مشکلی از نظر زیرساخت برای برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود ندارد. در همه حوزه‌های انتخابیه‌ای که تاکنون انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شده، ارزیابی از وضعیت نشان می‌دهد که در جهت برگزاری انتخابات مکانیزه مشکلی وجود نداشته است.

اکبری با بیان اینکه وضعیت فعلی اینترنت مشکلی را برای برگزاری انتخابات ایجاد نمی‌کند، ادامه داد: در انتخابات شوراها نیز در برخی از حوزه‌ها انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد و می توان ارزیابی مثبتی از برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه داشت.

این نماینده مردم در دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان به دقت و ارزش برگزاری انتخابات الکترونیکی واقف است و انتخابات الکترونیکی می‌تواند از ضعف و کاستی‌ها جلوگیری کند.