شهردار منطقه یازده شیراز:

دومین پیست اسکیت استاندارد شیراز در منطقه یازده احداث می شود

بامدادخبر– شهردار منطقه یازده از احداث دومین پیست اسکیت استاندارد شهر شیراز در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از جمعیت شهروندان منطقه یازده را جوانان و نوجوانان تشکیل داده اند در نظر گرفتن نیازهای این قشر در صدر برنامه های ما قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی […]

بامدادخبرشهردار منطقه یازده از احداث دومین پیست اسکیت استاندارد شهر شیراز در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از جمعیت شهروندان منطقه یازده را جوانان و نوجوانان تشکیل داده اند در نظر گرفتن نیازهای این قشر در صدر برنامه های ما قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، مهندس برزگر پرداختن به  ورزش و تفریحات سالم را یکی از مهمترین نیازهای جوانان دانست و افزود: جوان سرشار از انرژی، رویای پیروزی، انگیزه، رقابت طلبی وماجراجویی  است و باید فضای شهری به شکلی طراحی شود که بستر مناسبی برای رشد، باروری و تخلیه انرژی در اختیاراین قشر بگذارد.
وی  با اشاره به سایت های صخره نوردی، زیپ لاین ، اسلک لاین و ایجاد مسیرهای کوهنوردی در بوستان سایه  افزود: ترکیب ورزش با اوقات فراغت در پارک های سطح منطقه یازده با جدیت دنبال می شود و پیش از این نیز در بوستان سایه نیازهای ورزشی جوانان مورد توجه قرار گرفته است.
شهردار منطقه یازده با بیان این مطلب که دومین پیست اسکیت استاندارد شیراز در پارک شهدای حج  در مجاورت رودخانه خشک احداث می شود گفت: پارک شهدای حج با محوریت ورزش و سلامت با امکاناتی نظیر زمین هایی برای والیبال و فوتبال ساحلی و مسیرهای دوچرخه و پیاده راه در نظر گرفته شده است.
وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر جهت ایجاد ایمنی این پارک، دیوارگذاری مسیر رودخانه به طول پانصد متر و ارتفاع پنج متر در حال انجام است که پس از تکمیل دیوار گذاری احداث پارک شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.