بازديد از 270 واحد پوشاک در شبانه روز گذشته

طرح جمع آوری البسه نامتعارف در شیراز کلید خورد

بامدادخبر– رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس فارس از طرح جمع آوری البسه نامتعارف، طی ۲۴ ساعت گذشته در شیراز خبر داد.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، سرهنگ “محمد باستانی” با بیان اینکه : در پی اطلاعات واصله مبنی بر اینکه تعدادی از فروشندگان فروشگاه‌‍‌‍‌های سطح شهرستان شیراز به دلیل بدست آوردن سود […]

بامدادخبر– رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس فارس از طرح جمع آوری البسه نامتعارف، طی ۲۴ ساعت گذشته در شیراز خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، سرهنگ “محمد باستانی” با بیان اینکه : در پی اطلاعات واصله مبنی بر اینکه تعدادی از فروشندگان فروشگاه‌‍‌‍‌های سطح شهرستان شیراز به دلیل بدست آوردن سود بیشتر اقدام به توزیع البسه نامتعارف می‌کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ “باستانی” خاطر نشان کرد: در اجرای طرح جمع آوری البسه نامتعارف طی ۲۴ ساعت گذشته، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس فارس از ۲۷۰ واحد صنفی بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در این طرح یک روزه تعدادی البسه نامتعارف جمع آوری شد، تصریح کرد: در این خصوص از ۱۸ واحد صنفی تعهد و به ۲۷ واحد اخطاریه تعطیلی صادر شد و به ۷۵ واحد نیز تذکر داده شد.   

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس فارس، گفت: طرح جمع‌آوری البسه نامتعارف در دستور کار پلیس قرار دارد و با افراد قانون شکن با هماهنگی مقام قضائی، برخورد قاطع می‌شود.