استاندار فارس خبرداد:

اختصاص ۲۳۶۰میلیارد تومان به بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده براثر کرونا

بامدادخبر– خبراستاندارفارس گفت: به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های  همدلی و مواسات ۲ هزارو ۳۶۰ میلیارد تومان  به بنگاه‌های اقتصادی که براثر کرونا آسیب دیده‌اند اختصاص یافته است. به گزارش پایگاه خبری بامداد خبر وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در تمامی مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی، نظامی، انتظامی، مساجد، بقاع متبرکه، حرم‌های […]

بامدادخبر– خبراستاندارفارس گفت: به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های  همدلی و مواسات ۲ هزارو ۳۶۰ میلیارد تومان  به بنگاه‌های اقتصادی که براثر کرونا آسیب دیده‌اند اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بامداد خبر وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در تمامی مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی، نظامی، انتظامی، مساجد، بقاع متبرکه، حرم‌های محمدی و احمدی (ع)  و نیز سایر دستگاه‌ها در مشارکت‌های خیرخواهانه شرکت فعال داشته‌اند.

استاندار فارس تصریح کرد: خیران در اقدامی انساندوستانه نیازمندانی که بر اثر کرونا دچار آسیب شده‌اند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی علاوه بر اهداء بسته‌های معیشتی، دستکش و مایع ضدعفونی کننده  بین نیازمندان توزیع می کنند.

توزیع ۱۳۰۰۰۰۰ بسته معیشتی وبهداشتی

فرمانده سپاه فجر استان  فارس در ادامه این آیین  گفت:در مرحله نخست کمک‌های مومنانه بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین افراد کم برخوردار که بر اثر کرونا آسیب دیده‌اند توزیع شده است.

 سردار یدالله بوعلی با اشاره به اینکه استان فارس بر اثر مدیریت صحیح و نیز حفظ انسجام  در ابتدای شیوع بیماری کرونا در اهداء کمک‌ها بی نظیر بوده است، افزود:  توزیع بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم و تخفیف ۸۰ میلیارد میلیاد تومانی تخفیف اجاره بهاء مسکن  از جمله کمک‌های مومنانه بوده است.

سردار یدالله بوعلی بیان داشت: در مرحله دوم کمک‌های مومنانه از عید قربان تا پایان ماه صفر با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس بیش از ۶۴۷ هزار بسته معیشتی  بین افرادی که بر اثر کرونا دچار آسیب شده‌اند توزیع می کنند.

وی اضافه کرد: توزیع ۶ هزار بسته گوشت قربانی که بخش عمده آن بین د بسیاری از اقشار کم درآمد جامعه و نیز اختصاص ده‌ها میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان با همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه، بهزیستی، کانون رهپویان وصال و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از دیگر عملکرد این نهاد مردمی است.