اهانت به قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) توسط روحانیت شیراز محکوم شد

بامدادخبر / شیراز- مسئول بنیاد مهدی موعود(عج) گفت: ۷۵ درصد شیطنت‌های اسکتباری  مخالفت با انسانیت، معنویت، عدالت  و نیز مخالفت با تشکیل حکومت جهانی  اسلامی است، افزود:  عامل موفقیت اسلام اراده در مدار الهی، داشتن رهبری لایق  وشایسته همچون پیامبر گرامی  ونیز فطری بودن اسلام است.  به گزارش پایگاه خبری بامدادخبر ، حجت الاسلام علیرضا  حدائق  پیش ازظهرامروز در گردهمایی روحانیون و اقشار مختلف مردم […]

بامدادخبر / شیراز- مسئول بنیاد مهدی موعود(عج) گفت: ۷۵ درصد شیطنت‌های اسکتباری  مخالفت با انسانیت، معنویت، عدالت  و نیز مخالفت با تشکیل حکومت جهانی  اسلامی است، افزود:  عامل موفقیت اسلام اراده در مدار الهی، داشتن رهبری لایق  وشایسته همچون پیامبر گرامی  ونیز فطری بودن اسلام است.

 به گزارش پایگاه خبری بامدادخبر ، حجت الاسلام علیرضا  حدائق  پیش ازظهرامروز در گردهمایی روحانیون و اقشار مختلف مردم در تجمع اعتراضی به پیامبر اسلام (س) و قرآن کریم  در سخنانی در مسجد شهدا اظهار داشت: مزدوران شرق و غرب شیطنت‌های خود را به سوی  پیامبر اسلامی (ص) هدف قرار داده  و باید اذعان داشت کدام عقل سلیم می‌ پذیرد که توهین به پیامبر اسلام (ص) در قالب آزادی بیان تعریف شود.

وی اضافه کرد: تعریف آزادی  هرج و مرج، بی بندوباری و لجسام گسیختگی نیست بلکه اصالت شیطانی می تواند  از سوی استکباربه مفهوم آزادی تلقی شود.

مسئول بنیاد مهدی موعود(عج) ابراز داشت: استکبار با عادی سازی بخشی از کشور‌های عربی در صدد حضورو نیز تحمیل اسرائیل غاصب در منطقه است تا به اهداف شوم خود علیه مسلمان دست یافته و مسیر حرکت اعتراضی مسلمانان را نسبت به توهین به پیامبر اسلام به فراموشی و به انزوا به کشاند.

گره کور مشکلات، اقتصادی نیست

 حدائق با اشاره به اینکه گره کور مشکلات اقتصادی نیست بلکه اعتقادی است، افزود: اگر معرفت و اعتقادات قوی شود اقتصاد بسوی سلامت هدایت می شود.

گفتنی است: در پایان تجمع اعتراضی روحانیون و مردم همیشه در صحنه بیانیه‌ای در ۵ ماده قرائت وبا تکیبر حاضرین مورد تائید قرارگرفت و در قسمتی از قطع نامه آمده است مراتب نفرت وانزجار قلبی خود  از اهانت  گستاخانه به کلام الله مجید وساحت قدسی حضرت رسول اعظم (ص)  در کشور‌های غربی را اعلام و سکوت ذلت بار به بهانه واهی آزادی بیان سیاست بازانه فرانسوی خاصه توجیهات  غیر قابل شخص رئیس جمهوراین کشور را شدیدا محکوم می نمائیم.

همجین در قسمت دیگربیانیه آمده است: با هوشیاری وغفلت ننمودن ازدسایس ضد بشری دشمن شماره یک بشریت کماکان شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و ولد نامشروعش رژیم جعلی وکودک کش صهونیستی  را ام الفساد غرب دانسته و هرگونه اقدام در راستای اسلام هراسی و حرکت‌های دشمنانه علیه مقدسات میلیارد‌ها انسان‌های آزاده را برگرفته ازسیاست‌های خصمانه و توطئه‌های شیطانی آن‌ها می دانیم.

ونیز خیانت نابخشودگی سران نگون بخت امارات متحده عربی، هم پیمانان شیطان بزرگ به اسلام و مسلمین با پذیرش دد منشی عادی سازی روابط ذلت باربارژیم جعلی و غاصب قبله اول مسلمین را شدیدا محکوم  ونسبت به تکراراین جنایت و خیانت فراموش نشدنی توسط دیگر سران نابخرد برخی کشور‌های عربی هشدار می دهیم.

همچنین با التزام عملی  به اصل مترقی ولایت فقیه رمزعزت واقتدار مثال زدنی کشور بقیه الاالعظم روحی فدا وسعادت همگان به اطاعت محض از منویات گوهر بار مقتدای عظیم الشان امت اسلامی دانسته وآمادگی تا پای جان خود برای حفظ بصیرت، هوشیاری و عمل به وظیفه در این طریق الهی را اعلام می نمائیم.

انتهای پیام/