معاون فرهنگ سازی، رسانه و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد:

رئیس قوه قضائیه موافق تعطیلی روزنامه نیست

بامدادخبر– معاون فرهنگ سازی، رسانه و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در گذشته اگر رسانه‌ای خطا می کرد تمامی رسانه تعطیل می گردید در صورتی که در شرایط فعلی امنیت شغلی خبرنگاران مورد توجه قرارگرفته است. به گزارش  پایگاه خبری بامداد محمد صالح مفتاح ظهر امروز به مناسبت هفته امر به […]

بامدادخبر– معاون فرهنگ سازی، رسانه و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در گذشته اگر رسانه‌ای خطا می کرد تمامی رسانه تعطیل می گردید در صورتی که در شرایط فعلی امنیت شغلی خبرنگاران مورد توجه قرارگرفته است.

به گزارش  پایگاه خبری بامداد محمد صالح مفتاح ظهر امروز به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه برای شرکت در فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر با موانع اقتصادی روبه‌رو است و برای برون رفت از این معضل شفاف شدن یارانه و نیز حمایت مالی مورد توجه جدی قرار گرفته است.

 وی در ادامه در مورد نظر سنجی سال گذشته ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای مشارکت در این امر واجب، گفت: بر اساس نظر سنجی ستاد امربه معروف و نهی از منکر در سال گذشته ۷۰ درصداز اقشار مختلف جامعه موافق استمرار این فزیضه واجب دینی شدند.

محمد صالح مفتاح روز گذشتنه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نظر سنجی ۱۷ درصد مردم اعلام کردند که به دلیل عدم حمایت در این فریضه شرکت نمی کنند و نیز ۲۱ درصد تذکربه مسئولان رابی فایده و ۷ درصد دیگرموافق بودند.

وی با اشاره به اینکه برای تغییر نگرش باید فرهنگ سازی را اززیرصفر شروع کرده و سپس به کل جامعه تعمیم داده شود تا شاهد کاهش و از بین رفتن ناهنجاری‌ها  و نیز معضلات و آسیب‌های اجتماعی شویم.

معاون فرهنگ ساز، رسانه و آموزش ستاد امر به معروف ونهی از منکر خاطر نشان کرد:  امر به معروف تشکلی مانند نماز ندارد و در این راستا باید  همانند نماز به نتیجه برسد ودراین مورد ضعف تئوریک جدی در این فریضه   احساس می شود.

مفتاح تصریح کرد: در ادامه نظرسنجی سال گذشته  ۱۵ درصد امر به معروف را بی تاثیر، ۱۰ درصد عدم دخالت در کارمردم، ترس از واکنش و برخورد منفی ۷ درصد و نیز مهیا نبودن شرایط برای تذکرلسانی را ۳ درصد اعلام شده است.

انتهای پیام/