هلال احمر فارس به ۸۷۲ حادثه دیده از سیل و کولاک کمک کرد

هدی خوبیار معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس اعلام کرد: ۳۸ تیم عملیاتی این جمعیت به مناطق درگیر سیل و آب گرفتگی و برف و کولاک اعزام شدند و به ۷۸۲ تن حادثه دیده امدادرسانی کردند.  این عملیات در سراسر نقاط استان و طی ۹ روز  از  ۱۴ تا ۲۲ دی ماه صورت […]

هدی خوبیار معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس اعلام کرد: ۳۸ تیم عملیاتی این جمعیت به مناطق درگیر سیل و آب گرفتگی و برف و کولاک اعزام شدند و به ۷۸۲ تن حادثه دیده امدادرسانی کردند.

 این عملیات در سراسر نقاط استان و طی ۹ روز  از  ۱۴ تا ۲۲ دی ماه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نجاتگران این جمعیت به ۱۶۸ خانوار یاری رساندند، اظهار کرد: با شدت بارش نزولات آسمانی و جاری شدن سیل و برف و کولاک و آب گرفتگی منازل و معابر، ۳۸ تیم شامل ۱۷۷ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر فارس برای امداد رسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.
خوبیار با اشاره به به کارگیری ۲۶ دستگاه خودرو کمک دار سبک در جریان این حوادث، گفت: در امدادرسانی های یادشده ۶ دستگاه آمبولانس و ۸ دستگاه موتور لجن کش به کار گرفته شد و  به ۱۶ تن نیز اسکان اضطراری داده شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس گفت: ۲۵ بسته غذایی، ۱۲۱۰ قوطی کنسرو، ۳۸۵ کیلوگرم برنج، ۲۵۹ کیلوگرم حبوبات، ۲۵۲ کیلوگرم قند و شکر به همراه خرما، چای، روغن، آب معدنی و همچنین چادر امدادی، ۲۵۵ تخته پتو، ۱۲۲ تخته موکت، ۱۰۶۸ کیلوگرم نایلون و ۲۶ والور، طی این مدت بین حادثه دیدگان توزیع شد.