پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به‌مناسبت درگذشت چهره ماندگار استان فارس

بامداد خبرشهردار کلان‌شهر شیراز طی پیامی درگذشت پروفسور هاشم شرقی استاد برجسته ملی و بین‌المللی در رشته شیمی و چهره ماندگار استان فارس را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی طی پیامی درگذشت پروفسور هاشم شرقی استاد برجسته ملی و بین‌المللی در رشته شیمی و چهره ماندگار استان فارس را تسلیت […]

بامداد خبرشهردار کلان‌شهر شیراز طی پیامی درگذشت پروفسور هاشم شرقی استاد برجسته ملی و بین‌المللی در رشته شیمی و چهره ماندگار استان فارس را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی طی پیامی درگذشت پروفسور هاشم شرقی استاد برجسته ملی و بین‌المللی در رشته شیمی و چهره ماندگار استان فارس را تسلیت گفت.
متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز بدین شرح است؛
بسم الله لرحمن الرحیم
“وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ”
زندگانی و زیستن آنگاه شایسته و نیکو خواهد بود که هنگام رخت بربستن از دنیای فانی، نه تنها خویشان و نزدیکان که جهانی در فقدان از دست دادن آدمی به اندوه نشیند و در شمار مخاطبان این کلام پرمغز قرار گیرد که:
“از شمار دو چشم یک تن کم                           وز شمار خرد هزاران بیش”
در این ارتباط بر خود واجب می دانم درگذشت مرحوم پروفسور هاشم شرقی، استاد برجسته ملی و بین‌المللی در رشته شیمی و چهره ماندگار استان فارس را به خانواده بزرگوار ایشان، جامعه علمی کشور و مردم شریف استان فارس تسلیت گفته و از خداوند بخشاینده و مهربان، علو درجات ایشان و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسالت دارم.
محمدحسن اسدی